Fabian540i Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Hei alle sammen! Er ny bruker her inne. Har nettopp kjøpt meg familiebil. Valget falt til slutt på en E39 540iat. Full M-pakke, øyelokk, Carbon leppe under frontfange, Carbon-nyrer, Bmw motorsport stabstag i motorrom, mørke vinduer, tøff takspoiler, oppgradert eksos fra grenrør helt bak, 19" Dotz felger på sommer, 17" "bmw" felger på vinter, litt senk. Fargen er mørkeblå/lilla ish, samme farge som interiørlistene, grå sportsskinnseter. Hvis noen har tips og triks så er det bare å rope ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Grattis med flott familiecruiser Savner 540'n min jeg også, det er utrolige gromme biler ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Grom familie bil Skikkelig herlig bil med fantastisk lyd bilde dette her Men "øyelokka" må du få av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 På med facelift baklykter og av med øyelokk, så er du så og si i mål ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Velkommen til bimmers og gratulerer med grom familiebil! Støtter meg til de over, bort med øyelokk og på med faceliftlykter bak... Personlig er jeg heller ikke særlig glad i interiørlister i bilens farge, tror det hadde vært finere med sort høyglans eller sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Grattis med flott familiecruiser Savner 540'n min jeg også, det er utrolige gromme biler ///P Tusen takk Godkjent hos madamen også! Jepp, det grommeste jeg har kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Grom familie bil Skikkelig herlig bil med fantastisk lyd bilde dette her Men "øyelokka" må du få av Jepp, enig der! Tåler juling også Hehe ja, det var planen, skal vel bare sitte med lim så er bare å fjerne de og fjerne limrestene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 På med facelift baklykter og av med øyelokk, så er du så og si i mål ! Jepp! Ikke så mye heldigivs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Velkommen til bimmers og gratulerer med grom familiebil! Støtter meg til de over, bort med øyelokk og på med faceliftlykter bak... Personlig er jeg heller ikke særlig glad i interiørlister i bilens farge, tror det hadde vært finere med sort høyglans eller sølv Tusen takk for det Måtte jo melde meg inn nå som det ble ordenlig bil! hehe Jepp, blir å fjerne øyelokk og på med facelift baklykter. Dyrt med baklyktene? Hmm.. ja, kanskje det. Eller carbon interiørlister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 nydelig bil, grattis å som tidligere nevt her, fjere øyelokk å facelift lyktene så blir det win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Velkommen til bimmers og gratulerer med grom familiebil! Støtter meg til de over, bort med øyelokk og på med faceliftlykter bak... Personlig er jeg heller ikke særlig glad i interiørlister i bilens farge, tror det hadde vært finere med sort høyglans eller sølv Tusen takk for det Måtte jo melde meg inn nå som det ble ordenlig bil! hehe Jepp, blir å fjerne øyelokk og på med facelift baklykter. Dyrt med baklyktene? Hmm.. ja, kanskje det. Eller carbon interiørlister? Ang. faceliftlyktene er det bare å søke på ebay.de Dukker ofte opp fine lykter der til en brøkdel av nypris her hjemme Norsk moms+tolbehandling og frakt i tillegg men blir billigst uansett... Lykke til ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 nydelig bil, grattis å som tidligere nevt her, fjere øyelokk å facelift lyktene så blir det win Tusen takk, er veldig fornød! Jepp, det blir nok bra det Greit å kjøpe seg bil man ikke trenger å gjøre så mye med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Velkommen til bimmers og gratulerer med grom familiebil! Støtter meg til de over, bort med øyelokk og på med faceliftlykter bak... Personlig er jeg heller ikke særlig glad i interiørlister i bilens farge, tror det hadde vært finere med sort høyglans eller sølv Tusen takk for det Måtte jo melde meg inn nå som det ble ordenlig bil! hehe Jepp, blir å fjerne øyelokk og på med facelift baklykter. Dyrt med baklyktene? Hmm.. ja, kanskje det. Eller carbon interiørlister? Ang. faceliftlyktene er det bare å søke på ebay.de Dukker ofte opp fine lykter der til en brøkdel av nypris her hjemme Norsk moms+tolbehandling og frakt i tillegg men blir billigst uansett... Lykke til ///P Ah okei. Søkte E39 facelift taillights eller noe sikkert. Ja, er jo nettopp det. Billigere å gjøre det på den måten... Norge=dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre523i Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med flott bil! Siklet etter denne da jeg surfet på Finn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian540i Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med flott bil! Siklet etter denne da jeg surfet på Finn.. Tusen takk Sondre! Hehe var det jeg også gjorde, tok flyet fra Oslo til Sandnes og kjørte hjem igjen til Oslo, li av en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå