Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Er ny bruker her inne. Har nettopp kjøpt meg familiebil. Valget falt til slutt på en E39 540iat. Full M-pakke, øyelokk, Carbon leppe under frontfange, Carbon-nyrer, Bmw motorsport stabstag i motorrom, mørke vinduer, tøff takspoiler, oppgradert eksos fra grenrør helt bak, 19" Dotz felger på sommer, 17" "bmw" felger på vinter, litt senk. Fargen er mørkeblå/lilla ish, samme farge som interiørlistene, grå sportsskinnseter. Hvis noen har tips og triks så er det bare å rope ut :D

y1zhw73va70zgf298km2.jpg

cgocd4s5xjv68bxfimz7.jpg

ts746q1vi0c882qbuvmg.jpg

mtw55kw5l2du6f8zd7cv.jpg

aajmhw7vfyg21l9tiphf.jpg

i3xh5pcmg8ieanlphouy.jpg

0g5pncqskoel2jv77e21.jpg

85dn08k4xcje3ibeb0q7.jpg

x117c65idr0kcr6gs884.jpg

dxj3ysmmmeqc8bedni6t.jpg

Skrevet

Velkommen til bimmers og gratulerer med grom familiebil! :D

Støtter meg til de over, bort med øyelokk og på med faceliftlykter bak... Personlig er jeg heller ikke særlig glad i interiørlister i bilens farge, tror det hadde vært finere med sort høyglans eller sølv :wink:

Skrevet
Grattis med flott familiecruiser :)

Savner 540'n min jeg også, det er utrolige gromme biler 8)

///P

Tusen takk :) Godkjent hos madamen også! :P Jepp, det grommeste jeg har kjørt :)

Skrevet
Grom familie bil :D Skikkelig herlig bil med fantastisk lyd bilde dette her 8)

Men "øyelokka" må du få av :wink:

Jepp, enig der! Tåler juling også :D

Hehe ja, det var planen, skal vel bare sitte med lim så er bare å fjerne de og fjerne limrestene :)

Skrevet

Støtter meg til de over, bort med øyelokk og på med faceliftlykter bak... Personlig er jeg heller ikke særlig glad i interiørlister i bilens farge, tror det hadde vært finere med sort høyglans eller sølv :wink:

Tusen takk for det :D Måtte jo melde meg inn nå som det ble ordenlig bil! hehe :D

Jepp, blir å fjerne øyelokk og på med facelift baklykter. Dyrt med baklyktene? Hmm.. ja, kanskje det. Eller carbon interiørlister?

Skrevet

Tusen takk for det :D Måtte jo melde meg inn nå som det ble ordenlig bil! hehe :D

Jepp, blir å fjerne øyelokk og på med facelift baklykter. Dyrt med baklyktene? Hmm.. ja, kanskje det. Eller carbon interiørlister?

Ang. faceliftlyktene er det bare å søke på ebay.de :)

Dukker ofte opp fine lykter der til en brøkdel av nypris her hjemme :roll:

Norsk moms+tolbehandling og frakt i tillegg men blir billigst uansett...

Lykke til :!:

///P

Skrevet
nydelig bil, grattis :)

å som tidligere nevt her, fjere øyelokk å facelift lyktene så blir det win :applause:

Tusen takk, er veldig fornød! :)

Jepp, det blir nok bra det :) Greit å kjøpe seg bil man ikke trenger å gjøre så mye med hehe

Skrevet

Ang. faceliftlyktene er det bare å søke på ebay.de :)

Dukker ofte opp fine lykter der til en brøkdel av nypris her hjemme :roll:

Norsk moms+tolbehandling og frakt i tillegg men blir billigst uansett...

Lykke til :!:

///P

Ah okei. Søkte E39 facelift taillights eller noe sikkert. Ja, er jo nettopp det. Billigere å gjøre det på den måten... Norge=dyrt! :P

Skrevet
Gratulerer med flott bil! Siklet etter denne da jeg surfet på Finn.. :)

Tusen takk Sondre! Hehe var det jeg også gjorde, tok flyet fra Oslo til Sandnes og kjørte hjem igjen til Oslo, li av en tur :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...