Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, når de "uheldigvis" er forged og 3-delte så stiger prisen veldig! :P havnet på ca det samme med sna'ne, men endte opp med knalltilbud på BBS rs gt 20" istedet jeg da :P

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, når de "uheldigvis" er forged og 3-delte så stiger prisen veldig! :P havnet på ca det samme med sna'ne, men endte opp med knalltilbud på BBS rs gt 20" istedet jeg da :P

BBS får aldri blitt feil uansett bil spør du meg :)

Har en smule lyst på BBS CH eller CK også, men prisen på disse i 8.5" & 10" i 19" størrelse koster jo like mye som Rotiformene jeg vurderer.

Ingen som skaffer BBS til en vettug pris? (altså under 15k)

Skrevet

Some pictures..

IMG_2678ps_zps888b0fff.jpg

IMG_2682ps_zps4b2bbc91.jpg

IMG_2672ps_zps050f55e2.jpg

IMG_2668ps_zpsb6c7cba8.jpg

IMG_2666ps_zps9c43726d.jpg

Ja, jeg skal oppgradere til den nyeste navien.. ;)

IMG_2690ps_zps9b37481c.jpg

520D emblemet ble tatt av ETTER at jeg tok bildene riktig nok..

Skrevet
Kjører med gamle sommerfelgene på vinter jeg og. 18" originale msportfelger med 235/40 rundt om. Gruer meg til den dagen dekka må byttes ut :o Enig der. Noen felger som ingen andre har en bedre følelse å kjøre rundt med enn å kjøre med feks GS Concave felger som alle har. (har vurdert de selv og faktisk i den mørke versjonen... -_-) OG senk såklart :D Tiden vil vise! Ser helst bort fra de Concave-felgene for min egen del. Tror den sistnevnte dekkdimen vil passe bedre enn 225 rundtom!

Felgvalget er like problematisk hveeer eneste sommer.. Og vinter igrunn #-o

Fått pristilbud på 9.5x19" Rotiform felger + Spax RSX justerbart senkesett med stivhetsregulering itillegg. Så jeg sitter å leiter febrilsk etter noen E60'er med senk og Roti hjul!

Lyst å røpe sluttprisen på dette da? 8) Ligger vel noen bilder av e60 med roti-hjul på hjemmesiden deres :)

Hvilke pærer kjører du med i grøft/kjørelys? Har tenkt å oppgradere lysene mine selv, fra "gule" til hvit. :wink:

Skrevet
Kjører med gamle sommerfelgene på vinter jeg og. 18" originale msportfelger med 235/40 rundt om. Gruer meg til den dagen dekka må byttes ut :o Enig der. Noen felger som ingen andre har en bedre følelse å kjøre rundt med enn å kjøre med feks GS Concave felger som alle har. (har vurdert de selv og faktisk i den mørke versjonen... -_-) OG senk såklart :D Tiden vil vise! Ser helst bort fra de Concave-felgene for min egen del. Tror den sistnevnte dekkdimen vil passe bedre enn 225 rundtom!

Felgvalget er like problematisk hveeer eneste sommer.. Og vinter igrunn #-o

Fått pristilbud på 9.5x19" Rotiform felger + Spax RSX justerbart senkesett med stivhetsregulering itillegg. Så jeg sitter å leiter febrilsk etter noen E60'er med senk og Roti hjul!

Lyst å røpe sluttprisen på dette da? 8) Ligger vel noen bilder av e60 med roti-hjul på hjemmesiden deres :)

Hvilke pærer kjører du med i grøft/kjørelys? Har tenkt å oppgradere lysene mine selv, fra "gule" til hvit. :wink:

Hvis det blir Rotiform Cast 1 Concave i dimensjon 9x5x19" m/235/35-19 Falken FK453 dekk og Spax justerbart så havner jeg på 27.500,-.

Montert Xenon m/canbus i grøftelysa samt 12W CREE LED Angel Eyes pærer. :)

Skrevet
Baanvelgen.com selger bbs ch-r til en nogenlunde grei pris :)

Ca 12k + mva og frakt for 20" BBS CH felger var faktisk ikke SÅ ille.. :)

Skrevet

Forresten noen som veit størrelsen på emblemet bak på E60'en? Slipper jeg å reise på verksted for å måle ^^..

Må nesten få kjøpt meg carbon emblemer til denne også:

wg82fuhn1irv63z6yie0.jpg

Skrevet

Lurer også litt på å handle meg Carbon diffuser bak med uttak til 4 potter. M.a.o, trenger ny bakre eksos med 4 stusser. Noen som vet hvor man får tak i slikt til en rimelig penge? (Under 5.000,-).. Dette blir kun for looken sin skyld, er i utgangspunktet ikke på jakt etter mer lyd i dieselpurka.

5m60edn8m2o316xsax92.jpg

8hopo09tbxj8vtg1x7jw.jpg

Skrevet

Utrolig pen E60 du har der! Synes faktisk vinterfelgene dine er noe av det fineste som har kommet fra BMW på leeeenge! :P

Men skal du virkelig ha fire utblås bak på en 520d? :wink:

Skrevet
Utrolig pen E60 du har der! Synes faktisk vinterfelgene dine er noe av det fineste som har kommet fra BMW på leeeenge! :P

Men skal du virkelig ha fire utblås bak på en 520d? :wink:

Takk for det, mangler senk og toning av ruter nå så er mye gjort :)

Enten 4 utblås som på M5'en, eller så fjerner jeg den potta som sitter der nå. Ser litt snålt ut syns jeg med den tynne stælken bak der.. :P Står liksom ikke helt i stil med resten av formene på bilen.

Skrevet
Hvis det blir Rotiform Cast 1 Concave i dimensjon 9x5x19" m/235/35-19 Falken FK453 dekk og Spax justerbart så havner jeg på 27.500,-.

Montert Xenon m/canbus i grøftelysa samt 12W CREE LED Angel Eyes pærer. :)

Ikke en dårlig pris det. Så disse felgene lå til ca 1500,- pr felg?

De pærene der kledde bilen meget bra hvert fall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...