Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, når de "uheldigvis" er forged og 3-delte så stiger prisen veldig! :P havnet på ca det samme med sna'ne, men endte opp med knalltilbud på BBS rs gt 20" istedet jeg da :P

BBS får aldri blitt feil uansett bil spør du meg :)

Har en smule lyst på BBS CH eller CK også, men prisen på disse i 8.5" & 10" i 19" størrelse koster jo like mye som Rotiformene jeg vurderer.

Ingen som skaffer BBS til en vettug pris? (altså under 15k)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med gamle sommerfelgene på vinter jeg og. 18" originale msportfelger med 235/40 rundt om. Gruer meg til den dagen dekka må byttes ut :o Enig der. Noen felger som ingen andre har en bedre følelse å kjøre rundt med enn å kjøre med feks GS Concave felger som alle har. (har vurdert de selv og faktisk i den mørke versjonen... -_-) OG senk såklart :D Tiden vil vise! Ser helst bort fra de Concave-felgene for min egen del. Tror den sistnevnte dekkdimen vil passe bedre enn 225 rundtom!

Felgvalget er like problematisk hveeer eneste sommer.. Og vinter igrunn #-o

Fått pristilbud på 9.5x19" Rotiform felger + Spax RSX justerbart senkesett med stivhetsregulering itillegg. Så jeg sitter å leiter febrilsk etter noen E60'er med senk og Roti hjul!

Lyst å røpe sluttprisen på dette da? 8) Ligger vel noen bilder av e60 med roti-hjul på hjemmesiden deres :)

Hvilke pærer kjører du med i grøft/kjørelys? Har tenkt å oppgradere lysene mine selv, fra "gule" til hvit. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med gamle sommerfelgene på vinter jeg og. 18" originale msportfelger med 235/40 rundt om. Gruer meg til den dagen dekka må byttes ut :o Enig der. Noen felger som ingen andre har en bedre følelse å kjøre rundt med enn å kjøre med feks GS Concave felger som alle har. (har vurdert de selv og faktisk i den mørke versjonen... -_-) OG senk såklart :D Tiden vil vise! Ser helst bort fra de Concave-felgene for min egen del. Tror den sistnevnte dekkdimen vil passe bedre enn 225 rundtom!

Felgvalget er like problematisk hveeer eneste sommer.. Og vinter igrunn #-o

Fått pristilbud på 9.5x19" Rotiform felger + Spax RSX justerbart senkesett med stivhetsregulering itillegg. Så jeg sitter å leiter febrilsk etter noen E60'er med senk og Roti hjul!

Lyst å røpe sluttprisen på dette da? 8) Ligger vel noen bilder av e60 med roti-hjul på hjemmesiden deres :)

Hvilke pærer kjører du med i grøft/kjørelys? Har tenkt å oppgradere lysene mine selv, fra "gule" til hvit. :wink:

Hvis det blir Rotiform Cast 1 Concave i dimensjon 9x5x19" m/235/35-19 Falken FK453 dekk og Spax justerbart så havner jeg på 27.500,-.

Montert Xenon m/canbus i grøftelysa samt 12W CREE LED Angel Eyes pærer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også litt på å handle meg Carbon diffuser bak med uttak til 4 potter. M.a.o, trenger ny bakre eksos med 4 stusser. Noen som vet hvor man får tak i slikt til en rimelig penge? (Under 5.000,-).. Dette blir kun for looken sin skyld, er i utgangspunktet ikke på jakt etter mer lyd i dieselpurka.

5m60edn8m2o316xsax92.jpg

8hopo09tbxj8vtg1x7jw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen E60 du har der! Synes faktisk vinterfelgene dine er noe av det fineste som har kommet fra BMW på leeeenge! :P

Men skal du virkelig ha fire utblås bak på en 520d? :wink:

Takk for det, mangler senk og toning av ruter nå så er mye gjort :)

Enten 4 utblås som på M5'en, eller så fjerner jeg den potta som sitter der nå. Ser litt snålt ut syns jeg med den tynne stælken bak der.. :P Står liksom ikke helt i stil med resten av formene på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir Rotiform Cast 1 Concave i dimensjon 9x5x19" m/235/35-19 Falken FK453 dekk og Spax justerbart så havner jeg på 27.500,-.

Montert Xenon m/canbus i grøftelysa samt 12W CREE LED Angel Eyes pærer. :)

Ikke en dårlig pris det. Så disse felgene lå til ca 1500,- pr felg?

De pærene der kledde bilen meget bra hvert fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...