Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

litt of-topic, men hva ligger et sånt kurs på? og tar du dag eller kveldstid? har vurdert det selv ;)

De felgene er jo kledelige selv om det ikke er originale og "ekte" blir nok snasent uansett ;)

Er ikke kveldskurs lenger, så det ødela ganske mye for meg sånn sett.. Men men..

Kurset koster 40.000,- inkl parkeringsplass like ved skolen.

Jada, de er ikke så halv gærlig :) Så de får duge til jeg får gjort ferdig resten av bilen. Fortsatt igjen påkost på nærmere 40k før den er ferdig, så penga flyr!

Æsj, har du noe avtale om jobb eller noe i etterkant? lurer på å prøve å få meg en deal, om dekt kurs mot jobb i så så lang tid f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt of-topic, men hva ligger et sånt kurs på? og tar du dag eller kveldstid? har vurdert det selv ;)

De felgene er jo kledelige selv om det ikke er originale og "ekte" blir nok snasent uansett ;)

Er ikke kveldskurs lenger, så det ødela ganske mye for meg sånn sett.. Men men..

Kurset koster 40.000,- inkl parkeringsplass like ved skolen.

Jada, de er ikke så halv gærlig :) Så de får duge til jeg får gjort ferdig resten av bilen. Fortsatt igjen påkost på nærmere 40k før den er ferdig, så penga flyr!

Æsj, har du noe avtale om jobb eller noe i etterkant? lurer på å prøve å få meg en deal, om dekt kurs mot jobb i så så lang tid f.eks..

Fikk vite dette med dagskole nå for 3 uker siden, så har ikke hatt tid enda. Så tenkte å søke litt nå framover å se hva som dukker opp.. :)

Ingen dum idé det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig pene felger det der, men får du ikke lavere innpress på dem, sånn du slipper å space og får mer konkave effekt? Vurderte Breyton sine selv, men de hadde for høyt innpress.

Såvidt jeg har sett så er de kun i dette innpresset i 20". 3-Serie innpresset er jo høyere så det funker dårlig. Men har div spacere liggende så det går. Da får jeg eksakt bredde i forhold til hjulbuen jeg vil ha også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo sett på 5 serie innpress til e46'en, og det ble for høyt innpress på breyton sine, men vet at evo 2 felgene til gs har innpress nede i 15 og 20, og da blir det grei dybde :)

edit: på 19" 8.5 og 9.5 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo sett på 5 serie innpress til e46'en, og det ble for høyt innpress på breyton sine, men vet at evo 2 felgene til gs har innpress nede i 15 og 20, og da blir det grei dybde :)

edit: på 19" 8.5 og 9.5 da.

Jo lavere ET jo dypere blir senteret i felgen, men i 20" kommer de kun i dette ET etter hva jeg har forstått.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig klar over at jo lavere innpress, jo mer dybde. Derfor har jeg nettopp handlet 8.5 og 9.5 et20 til min e46 :)

Tror det ET fyller hjulbuene dine greit! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en aldri så liten bestilling idag!

Var innom GS en tur, og etter litt fram og tilbake så blir det noen endringer i planene til vårsesongen.

Følgende er bestilt og blir montert fortløpende etter at bilen er ferdig foliert:

• 10x20" ET 25 GS Evolution ll felger foran og bak

• Falken FK 453 dekk i dimensjon: 255/30-20

• M5 framskjermer m/sorte M riller (uten emblem)

• BMW Performance grill (blank sort)

• Lamin-X tint lyktefilm

Budsjettet røyk med "noen" kroner, men har bestemt meg for å ha bilen en liten stund (August-September) så da kjører vi på!

Takk til Lasse v/ GS bildeler avd Oslo for gode priser og bra service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du har planer om å kjøpe etter august/sept., da? :)

Blir enten hvit Audi A5 TDI Quattro eller koksgrå VW Golf Mk6 GTD. Luft-understell blir det uansett bil jeg velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en aldri så liten bestilling idag!

Var innom GS en tur, og etter litt fram og tilbake så blir det noen endringer i planene til vårsesongen.

Følgende er bestilt og blir montert fortløpende etter at bilen er ferdig foliert:

• 10x20" ET 25 GS Evolution ll felger foran og bak

• Falken FK 453 dekk i dimensjon: 255/30-20

• M5 framskjermer m/sorte M riller (uten emblem)

• BMW Performance grill (blank sort)

• Lamin-X tint lyktefilm

Budsjettet røyk med "noen" kroner, men har bestemt meg for å ha bilen en liten stund (August-September) så da kjører vi på!

Takk til GS bildeler avd Oslo for gode priser og bra service!

Bra priser? Sånn generelt har jeg finni ut at GS er vilt dyrt på mye! Har begynt å handle fra Koed nå, da GS i flere tilfeller ligger alt fra dobbelt pris til firedobbelt av Koed. Helt sinnsykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra priser? Sånn generelt har jeg finni ut at GS er vilt dyrt på mye! Har begynt å handle fra Koed nå, da GS i flere tilfeller ligger alt fra dobbelt pris til firedobbelt av Koed. Helt sinnsykt

Jeg har gode priser hos de ;) Men Koed ligger bra på prisene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode priser overalt du....Jævla luring :lol::mrgreen: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode priser overalt du....Jævla luring :lol::mrgreen: Hehe

Handler deler for godt over 100.000,- i året så jeg BURDE strengt tatt ha gode priser ^^..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...