Ryeng1 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Da har jeg fått lagt på Lamin-X tint film på frontlyktene. Ble fornøyd med resultatet, bruker stort sett kun Tint utgaven da denne toner akkurat passe mye av lykta i mine øyne.. Skal ut å knipse noen bilder nå, så kommer updates bilder senere ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 gleder meg! er den vanskelig å legge på en buet lykt?? fremgangsmåte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Ble litt for mørkt til å ta bilder istad, så det får vente til imorgen.. Men et lite stemningsbilde ordner vi vettz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 gleder meg! er den vanskelig å legge på en buet lykt?? fremgangsmåte? Er nok den mest tricky lykta jeg har foliert ja. Foliert bl.a Golf 5, A3, A4 og E90/E92 lykter og de gikk en del kjappere enn E60 lyktene. Disse er såpass bua mtp stripa på toppen også, så blir ei stor flate å ta. Men, resultatet ble bra Fremgangsmåte: Ta deg GOD tid, stå et sted med bra lys og gjerne en del varme, samt varmepistol og mikrofiberklut er kjekt å ha med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 spraye noe på filmen? eller bare legge klistre rett på? åsså varme? eller bare vann å varme til slutt? har prøvd så mange forskjellige måter på en scooterlykt som var ufatelig mye fasonger på! du tok ikke u tlykten nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hvilke dimensjoner er det på zito felgene dine? summitjohnsen: Spray litt vann på både filmen og lykta, så varme opp og presse ut alt vannet med medfølgende utstyr. For mye vann blir det mye luftbobler av, men får du noen små etterpå, så forsvinner de etterhvert med lamin-x, da filmen puster : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 takktakk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Her er noen bilder etter jeg la på lamin-x tint på frontlyktene. Langt ifra de beste bildene, men det blåste så sinnsykt surt igår så jeg orket ikke stå ut noe lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Steike å fin.. Helt rått vinterstuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Gjorde seg det der Men ville investert i noen kraftigere AE-pærer, så man ser de litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Gjorde seg det der Men ville investert i noen kraftigere AE-pærer, så man ser de litt bedre Dette er 12W utgaven, og de lyser egentlig helt greit. Merker jo noe forskjell etter at filmen ble lagt på, men får se om jeg kjøper inn 15W evt 20W pærer iløpet av våren. Dette er ikke førstepri akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Steike å fin.. Helt rått vinterstuk Takk takk! Er fornøyd med vinterlooken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Gjorde seg det der Men ville investert i noen kraftigere AE-pærer, så man ser de litt bedre Dette er 12W utgaven, og de lyser egentlig helt greit. Merker jo noe forskjell etter at filmen ble lagt på, men får se om jeg kjøper inn 15W evt 20W pærer iløpet av våren. Dette er ikke førstepri akkurat nå Den ser jeg har du begynt på bilakademiet enda forresten? har en kamerat som går der nå serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Gjorde seg det der Men ville investert i noen kraftigere AE-pærer, så man ser de litt bedre Dette er 12W utgaven, og de lyser egentlig helt greit. Merker jo noe forskjell etter at filmen ble lagt på, men får se om jeg kjøper inn 15W evt 20W pærer iløpet av våren. Dette er ikke førstepri akkurat nå Den ser jeg har du begynt på bilakademiet enda forresten? har en kamerat som går der nå serru Yes Yes Ja, jeg begynte forrige uke.. Men har funnet ut at hvis jeg skal overleve samt få ferdig bilen til sesongen så må jeg jobbe mer itillegg, så mulig jeg heller tar nett studien istedet. For slik opplegget er nå så fungerer det dårlig med jobb/skole.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Må bare si det på nytt; denne er helt perfekt (om du får deg M5 speil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå