Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Om du møter en som heter sondre, så får du hilse han fra Joachim;) Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Må bare si det på nytt; denne er helt perfekt (om du får deg M5 speil) M5 speil er på "to do" lista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 ble bra! har du bare lys i di innerste AE ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 ble bra! har du bare lys i di innerste AE ? Han har nok i alle, men det er så liten vinkel som skal til for at det ikke ser sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 ble bra! har du bare lys i di innerste AE ? Han har nok i alle, men det er så liten vinkel som skal til for at det ikke ser sånn ut. Helt riktig det Even her sier. Er veldig lite som skal til i synsvinkelen om alle ringene syns. Må nesten stå rett foran bilen for å se alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Legger ved bilde av felgene jeg har bestilt, siden flere har lurt på dette. Dimensjon ble da altså 10" bredde på 20" felg i ET 25 rundt om med 255/30-20 Falken FK 453 dekk. Tror det blir sånn passelig med strekk.. (Det blir selvfølgelig montert andre senterkopper..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roedskjegg Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hoho, spotta denne på hellerudsletta for noen dager siden, MAKAN til deilig e60 skal du lete lenge etter ;D tilogmed dama reagerte og hu ser på en bil som "en bil" ;p den så ganske stiv ut i stumpen men heheh! Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Hoho, spotta denne på hellerudsletta for noen dager siden, MAKAN til deilig e60 skal du lete lenge etter ;D tilogmed dama reagerte og hu ser på en bil som "en bil" ;p den så ganske stiv ut i stumpen men heheh! Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 Jammen det er hyggelig å høre Slike kommentarer som gjør at man får lysten til å fortsette med dette her! Bilen er VELDIG stiv å kjøre p.d.d. nå har jeg justert stivheten til 23/28 på hardhet, så bilen hopper av gårde så fort det er en liten hump i veien e.l.. Men den sitter godt (!) i svingene nå Blir som nevnt litt lengre opp montert 10x20" sommerhjul med tilhørende M5 framskjermer for å få plass til 10" foran. Er rimelig spent på hvor stiv jeg må ha den da for ikke å subbe. Prøver å få senket den en cm til med sommeroppsettet. Men vil helst justere bilen littegrann mykere til vår/sommeren sesongen da jeg har igjen ca 2% komfor akkurat nå Så vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Dukket opp et lite problem med folieringsjobben som skal gjøres på bilen.. Han som skulle ta jobben rekker det ikke iløpet av Mai (Bilen SKAL være ferdig til 15.Mai). Så jeg lurer igrunn på om det er noen her inne som kjenner noen som folierer biler? Filmen det er snakk om er: 3M sin Scotchprint 1080 M227. Og fargen ser slik ut.. Er mest interessert i pris på jobben gjort, jeg har null problem med å kjøre en 2-3 timer for å levere bilen til dette. Men resultatet skal bli ordentlig, ikke noe hjemmemekk.. Så hvis noen kjenner folk som gjør dette for en grei sum så kontakt meg gjerne på tlf: 95 55 59 59 eller her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Kan høre med han som skal ta min, han tar den helgen etter påsken, så han har nok tid etter det, og før mai Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Kan høre med han som skal ta min, han tar den helgen etter påsken, så han har nok tid etter det, og før mai Sent from my toaster using Tapatalk 2 Det hadde vært helt gull Har tidligst råd i Mai anyways, så spør når han evt har tid, og pris. Jeg skal dog beholde tak, speilhus og diffusern bak i orginalfargen. Så blir jo litt mindre jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Fikk knipset et par bilder før mørket la seg.. Langt ifra de beste bildene eller beste location, men bedre enn ingenting får'n tru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 sinnsyk lav:D skal du ha den lavere til sommeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 sinnsyk lav:D skal du ha den lavere til sommeren ? Nesten ubrukelig mtp vaskehaller og fartdumper i nærområdet.. Men må lide for utseende sies det! ^^.. Skal justeres ned 1 cm til foran med sommerhjula og M5 skjermer ferdig montert. Bak skal den justeres ned 0.5 cm til. Bilen er bittelitt lavere bak enn foran pr. idag, og det irriterer meg en smule. Hater feriesenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Herre Jesus så fet denne bilen er blitt!! Helt innertier av en e60 i mine øyne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå