Evenol Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Burde nok kanskje hatt 9" eller 9,5" foran. Får du ikke byttet to av felgene til smalere bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Burde nok kanskje hatt 9" eller 9,5" foran. Får du ikke byttet to av felgene til smalere bredde? Problemet er at felgene kommer kun i 8.5" og 10". Og med den latterlige smale kanten som er på 8.5" felgene var det totalt uaktuelt. Så derav kjøpte jeg 10" foran og bak sammen med M5 framskjermene. Da vil de gå akkurat innafor (Mulig jeg justerer cambern littegrann) men jeg MÅ ha minimum 18mm spacer for ikke å ta borti fjørbeinet. (Havner da på ET.2 med 10" felg) Og bilen måtte heises 4cm for å få felgen på mtp hjulbuen og subbing. Aff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Stress ! Drit i fitment'en som jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Stress ! Drit i fitment'en som jeg gjør Jeg klarer ikke å være sånn passe fornøyd.. Da blir det bare salgsannose på finn.. Bruker såpass mye tid og penger på denne så jeg skal ha den sånn jeg har tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Fres av noen mm på innsiden av felgen og kjør camber og vals, så skal det nokk gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Fres av noen mm på innsiden av felgen og kjør camber og vals, så skal det nokk gå Alt går, bare man gjør de rette tinga.. Men helhets inntrykket ser litt spesielt ut når bilen er mer massive foran/på siden kontra bak. Hjulet stikker bortimot 2cm utenfor frontfangeren. Og det blir jo heller ikke noe bedre når M5 skjermene kommer på siden disse stopper opp ved lykta. Og jeg får heller ikke senket bilen til den høyden jeg vil ha den i. Fin høyde i hjulbuene og bak, men foran så blir det seende litt merkelig ut i mine øyne.. Får ta også lakkere framskjermene å få de på, så får vi se hva det blir til! Har holdt av et sett WP111 i 9.5x20" ET 20 rund baut så har disse i bakhånd om jeg bestemmer meg for å selge GS Evolution felga/dekk og felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Ramla forresten inn et par småpakker i postkassa idag! - 2.sett Orginale BBS senterkopper i rød og et sett i sort - Terning/Ventilhetter i diverse farger (Kjøpte inn litt forskjellig - lilla,blå,sølv & rød) - Carbon emblemer til panser og bakluke - Carbon senterkopper til sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Hvor handla du senterkoppane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Ebay sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Ebay sikkert Skulle ha handla der eg og, men finner ikkje rette omkretsen i svarte bbs emblem:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Ebay sikkert Skulle ha handla der eg og, men finner ikkje rette omkretsen i svarte bbs emblem:( 68mm er vel de orginale BBS koppene på. Får de til en grei penge hos eBay også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Det er helt forskjellig fra felg til felg, er ganske mange forskjellige typer faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Ebay sikkert Skulle ha handla der eg og, men finner ikkje rette omkretsen i svarte bbs emblem:( 68mm er vel de orginale BBS koppene på. Får de til en grei penge hos eBay også ja. Monge MM dei e koppane du kjøpte til Miro felgane dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Monge MM dei e koppane du kjøpte til Miro felgane dine da? Jeg gikk utifra at du hadde Zito felgene, og da skal du bruke 68mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Det er helt forskjellig fra felg til felg, er ganske mange forskjellige typer faktisk Ja ja, det er jeg fullt klar over. Men jeg gikk som sagt utifra at han hadde Zito felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå