Ryeng1 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Da har jeg fått montert sommerhjul bak, foran må vente til framskjermene er lakkert. Så bilen ruller p.d.d. rundt på 20" sommerfelger bak og noen freeshe 17" vinterfelger foran.. Grei høyde bak. Er ikke antydning til subbing så tror jeg kjører på med en 3mm spacer itillegg. Og et bilde sammen med en kompis sin E46 320d med CSL felger, justerbart ++. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Tror den kommer til å bli helt rett med de sommerfelga der. Pen E46 også. Medlem her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Tror den kommer til å bli helt rett med de sommerfelga der. Pen E46 også. Medlem her inne? Spent på hvordan framfelgene blir med M5 skjermene og litt justering av camber. Redd det kan bli litt voldsomt foran. Nei, han er ikke medlem såvidt jeg har fått med meg ihvertfall Han er lakkerer, så bilen får godt stell mtp lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Da har jeg fått montert sommerhjul bak, foran må vente til framskjermene er lakkert. Så bilen ruller p.d.d. rundt på 20" sommerfelger bak og noen freeshe 17" vinterfelger foran.. [ Bilde ] Og et bilde sammen med en kompis sin E46 320d med CSL felger, justerbart ++. [ Bilde ] Skikkelig drag-car preg på denna 5'ern din nå, Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Skikkelig drag-car preg på denna 5'ern din nå, Jonas Like a boss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Lekkert Jo, takk for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Da begynner det å skje litt her.. Monterte M5 skjermene igår, samt BMW Performance grillen. Idag blir det montering av GS Performance sine justerbare tårnlagre så jeg får satt på sommerhjula foran Flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Da er vi igang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Sweet! Detta blir bra nå Jonas Får snart igjen hjula mine og jeg da ? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Sweet! Detta blir bra nå Jonas Får snart igjen hjula mine og jeg da ? ;P Må ha trua ihvertfall, detta har kosta meg dyrt bare for å få på 10" framfelg... Innerskjermene til M5 kom på 1.500,- å.. Det er flott! Jeg reiste opp med bakfelga dine igår, la de ved garasjeveggen - mot franskmannen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Ganske rå bil Hvor kjøpte du m5 skjermer ifra? Mye tilpassning for og få disse på? (innerskjerm/frontfanger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Kjøpt deg GS perf. camberkit du også ja? blir spennende å se hvordan dette blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Sweet! Detta blir bra nå Jonas Får snart igjen hjula mine og jeg da ? ;P Må ha trua ihvertfall, detta har kosta meg dyrt bare for å få på 10" framfelg... Innerskjermene til M5 kom på 1.500,- å.. Det er flott! Jeg reiste opp med bakfelga dine igår, la de ved garasjeveggen - mot franskmannen din At du gidder sier jeg bare Ja, jeg så de i sta : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ganske rå bil Hvor kjøpte du m5 skjermer ifra? Mye tilpassning for og få disse på? (innerskjerm/frontfanger) Hyggelig å høre Handlet det aller meste fra GS. Passformen kunne vært bedre, men mtp at dette er en orginal M5 skjerm så kan man ikke forvente bolt on på en M-Sport fanger. Frontfangeren bygger ca 0.4-0.5 cm lenger inn mot hjulet enn framskjermen. Ellers må du tilpasse de brakettfestene hvor skjermen siffer i på baksiden inn mot døra (2/4 må justere littegrann). Kan evt gi deg en dypere forklaring om du har planer om å gjøre det samme. Men jeg må si det koster mer enn det smaker.. Langt ifra billig å få bilen 1.cm breiere! Man kan vel strengt tatt få valset orginal hjulbuene såpass vil jeg tro. Men da må du forberede deg på lakkering etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå