Ryeng1 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Lyst til å røpe hvor du har kjøpt felger fra, eller? Kan vel si så mye som at det blir felger herifra... www.Rotiform.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Lyst til å røpe hvor du har kjøpt felger fra, eller? Kan vel si så mye som at det blir felger herifra... http://www.Rotiform.com Fyyyy faaan. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Har du bestemt deg for dimensjon? Ville nå bare nevne at schmidt monterer nå 10x21 forran og 11,5x21 bak til e60. Så plass har du nå nok av. Blir mest sannsynlig 9.5x19" rund baut og heller en god del senk. Men har ikke helt bestemt meg for dim enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Lyst til å røpe hvor du har kjøpt felger fra, eller? Kan vel si så mye som at det blir felger herifra... http://www.Rotiform.com Fyyyy faaan. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Skammelig rå den audien du hadde før Pen e60 du har skaffet deg og. Planene dine høres riktige ut Hvilke felger gikk du for? Går du for coilovers eller fjærer? Takk for det, hyggelig å høre! Skal nok bli bil ut av denne etterhvert også, bare få spart opp litt penger da de neste tingene koster en del.. Går for justerbart da jeg aldri blir fornøyd med kun fjører. Liker å tilpasse høyden selv utifra hvor jeg skal henn og hvilke felger som skal på Flere som må spare penger, for å si det sånn... Lovende planer i sikte hvert fall. Leste du kjøpte felger hos Rotiform. Kommer du under 20 000 inkl frakt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Skammelig rå den audien du hadde før Pen e60 du har skaffet deg og. Planene dine høres riktige ut Hvilke felger gikk du for? Går du for coilovers eller fjærer? Takk for det, hyggelig å høre! Skal nok bli bil ut av denne etterhvert også, bare få spart opp litt penger da de neste tingene koster en del.. Går for justerbart da jeg aldri blir fornøyd med kun fjører. Liker å tilpasse høyden selv utifra hvor jeg skal henn og hvilke felger som skal på Flere som må spare penger, for å si det sånn... Lovende planer i sikte hvert fall. Leste du kjøpte felger hos Rotiform. Kommer du under 20 000 inkl frakt her da? Hehe.. Ja, denne bilhobbyen er alt annet enn billig Har en leverandør jeg bruker på Rotiform, så kommer ikke så jøtt ille ut av det Blir det 9.5x19" rund baut så blir dekk dimensjonen 235/35-19 med Falken FK453. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Hehe.. Ja, denne bilhobbyen er alt annet enn billig Har en leverandør jeg bruker på Rotiform, så kommer ikke så jøtt ille ut av det Blir det 9.5x19" rund baut så blir dekk dimensjonen 235/35-19 med Falken FK453. Sendte et tilbud på noen felger hos de for ei stund siden: Forged 3 piece super concave - SNA. http://www.rotiform.com/products_sna_3pc_concave.html# Det var 20" felg. 8x5" og 10" Inkl frakt kom jeg på 35 000,- UTEN dekk Blir nok av dekkstrekk med 235 på 9,5" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Hehe.. Ja, denne bilhobbyen er alt annet enn billig Har en leverandør jeg bruker på Rotiform, så kommer ikke så jøtt ille ut av det Blir det 9.5x19" rund baut så blir dekk dimensjonen 235/35-19 med Falken FK453. Sendte et tilbud på noen felger hos de for ei stund siden: Forged 3 piece super concave - SNA. http://www.rotiform.com/products_sna_3pc_concave.html# Det var 20" felg. 8x5" og 10" Inkl frakt kom jeg på 35 000,- UTEN dekk Blir nok av dekkstrekk med 235 på 9,5" felg De felga der koster jo litt også da, men 35k var litt i overkant av hva jeg hadde forventet meg de skulle koste. De har mye pent, og kjekt å kunne bestille Customfarge om man vil det Sitter å vurderer 225/35 dekk istedet, vil ha ordentlig strekk, men redd kanten på felgen er pul* første uka da.. -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 De felga der koster jo litt også da, men 35k var litt i overkant av hva jeg hadde forventet meg de skulle koste. De har mye pent, og kjekt å kunne bestille Customfarge om man vil det Sitter å vurderer 225/35 dekk istedet, vil ha ordentlig strekk, men redd kanten på felgen er pul* første uka da.. -.- Jepp, de var vel dyre etter min lommebok, så langt hvert fall De har veldig masse pent ja. Man får hva man betaler for! Dekkstrekk er rått, og kanten er dog mer utsatt! Blir ikke 225 litt lite på en e60 da? Min mening er breie dekk og fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 De felga der koster jo litt også da, men 35k var litt i overkant av hva jeg hadde forventet meg de skulle koste. De har mye pent, og kjekt å kunne bestille Customfarge om man vil det Sitter å vurderer 225/35 dekk istedet, vil ha ordentlig strekk, men redd kanten på felgen er pul* første uka da.. -.- Jepp, de var vel dyre etter min lommebok, så langt hvert fall De har veldig masse pent ja. Man får hva man betaler for! Dekkstrekk er rått, og kanten er dog mer utsatt! Blir ikke 225 litt lite på en e60 da? Min mening er breie dekk og fete felger Vinterdekka mine kostet 17k så om jeg må ut med 20k for sommerfelger så får det bare gå.. Skal ha noe som passer bilen godt sammen med en god slant senk, samt felger det ikke kryr av. Er enig der. Greit med dekkstrekk, men til en viss grad i forhold til hvordan bil man har. Skulle jo helst hatt 275 bakhjula, men det blir for mye ballong i mine øyne. Har kjørt 225 og 235 på 9.5" felg på samtlige andre biler jeg har brukt denne størrelsen på. Men så har det vært biler som burde ha denne dimensjonen også. (E82,E91,A3 8p). Så mye mulig jeg går for 245/35-19 bak og 235/45-19 foran. Tror det blir litt for bredt med 9.5" felg foran med 245 dekk. Aldri hatt 5-Serie før, så har ikke fått satt meg ordentlig inni hva som går av dekk og felg størrelser til disse enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Kjører med gamle sommerfelgene på vinter jeg og. 18" originale msportfelger med 235/40 rundt om. Gruer meg til den dagen dekka må byttes ut Enig der. Noen felger som ingen andre har en bedre følelse å kjøre rundt med enn å kjøre med feks GS Concave felger som alle har. (har vurdert de selv og faktisk i den mørke versjonen... ) OG senk såklart Tiden vil vise! Ser helst bort fra de Concave-felgene for min egen del. Tror den sistnevnte dekkdimen vil passe bedre enn 225 rundtom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Kjører med gamle sommerfelgene på vinter jeg og. 18" originale msportfelger med 235/40 rundt om. Gruer meg til den dagen dekka må byttes ut Enig der. Noen felger som ingen andre har en bedre følelse å kjøre rundt med enn å kjøre med feks GS Concave felger som alle har. (har vurdert de selv og faktisk i den mørke versjonen... ) OG senk såklart Tiden vil vise! Ser helst bort fra de Concave-felgene for min egen del. Tror den sistnevnte dekkdimen vil passe bedre enn 225 rundtom! Felgvalget er like problematisk hveeer eneste sommer.. Og vinter igrunn Fått pristilbud på 9.5x19" Rotiform felger + Spax RSX justerbart senkesett med stivhetsregulering itillegg. Så jeg sitter å leiter febrilsk etter noen E60'er med senk og Roti hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Har sykt lyst på rotiform sna superconcave til m5'n jeg :/ men er så svindyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Har sykt lyst på rotiform sna superconcave til m5'n jeg :/ men er så svindyrt! De har mye snadder! Sikla på Classic TMB felga og de kom på 40k. Så mye gidder jeg ikke bruke på denne i felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå