Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spørsmål til folket!

Er det noen her inne eller som vet om noen som har stickerbomb ark liggende? Alt fra A4 størrelse og større er av interesse! Helst svart-hvitt ark men regner med de fleste bruker ark med farger.

Venter på mine fra England, men det tar litt tid så jeg lurer på om noen har liggende noen ark som kunne være tilsalgs..? :) Skal brukes på framskjermene foran (str: 110x45)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ord! Bæste æ klare, må være WOW! :D

Kan man kalle en bil deilig, så må d være denne..

Den hær tråden kommer t å bli fulgt med daglig framover..! :D

Hehe.. Takk for hyggelig ord! :)

Gjenstår bare noen "småting" nå så er bilen ferdig og klar for sesongen. Ble litt foradringer på ting i Mars mnd, så må drøye folieringa litt. Men bilen skal etter planene være ferdig til Gatebil treffet i Juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å hatt sommerføre i nærmere 3 uker, så fant værgudene ut at det skulle komme 2cm snø inatt. Og med 328'en i garasjen så må desverre storebror stå ute i finværet.. -.-

Bilde tatt igår ettermiddag..

q7hcly6fko1htid6md9q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen på veien igjen, men må få byttet til 235/30-20 dekk foran for ikke å subbe i frontfanger hjørnet. Så hvis noen er interessert i nye Falken FK 453 dekk i dim: 255/30-20 så ta kontakt! Kan selge alle fire eller kun framdekkene da jeg i utgangspunktet kun trenger å ha nye foran.

Slik er da høyden p.d.d. blir justert ned noe når jeg får riktig dim foran, men dette får holde inntil videre.

jhlkvfpr6hcc3f7ykhj8.jpg

lq6nfr90mbu68evpy357.jpg

vd6wor424c89qw69zw62.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...