Ryeng1 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Ser den da. Nei vill ikke tro 10" foran er lettsolgte felger Men den ser sykt bra ut slik den står nå uansett Blir å få solgt til en E60 M5 evt noen større biler som 7-Serie etc. Vi får se hva som skjer, lagt de ut på Finn.no. Hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Er nok et av de peneste E60`ene jeg har sett Men Off topic. Du er 23 år og har råd til dette ? er det lov å spørre hva du jobber med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Er nok et av de peneste E60`ene jeg har sett Men Off topic. Du er 23 år og har råd til dette ? er det lov å spørre hva du jobber med ? Det var da flotte ord Får bare bukke og nikke! Tjent greit på mange av mine tidligere biler, så har en del i egenkapital. Resten står på jobb da Jobbet som klargjører et par år samt selger hos et par butikker så finansiering ordner seg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Er nok et av de peneste E60`ene jeg har sett Men Off topic. Du er 23 år og har råd til dette ? er det lov å spørre hva du jobber med ? Det var da flotte ord Får bare bukke og nikke! Tjent greit på mange av mine tidligere biler, så har en del i egenkapital. Resten står på jobb da Jobbet som klargjører et par år samt selger hos et par butikker så finansiering ordner seg vettu kjempe kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Er nok et av de peneste E60`ene jeg har sett Men Off topic. Du er 23 år og har råd til dette ? er det lov å spørre hva du jobber med ? Det var da flotte ord Får bare bukke og nikke! Tjent greit på mange av mine tidligere biler, så har en del i egenkapital. Resten står på jobb da Jobbet som klargjører et par år samt selger hos et par butikker så finansiering ordner seg vettu kjempe kult Det koster å ha det morro sies det! Og det å ha bilinteresse koster, men jaggu er'e artig å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Deilig bil!!! Regner med deter du som lurte på folie her om dagen. Fikk slettet meldinga di men har tatt bilde That's me! Orket ikke reise innover her om dagen anyways, så det går bra Vil helst ha Canibeat/Hellaflush stickerbomb, men når får du inn det? Innen helga igjen håper jeg Du burde fått m fanger å eksos bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Deilig bil!!! Regner med deter du som lurte på folie her om dagen. Fikk slettet meldinga di men har tatt bilde That's me! Orket ikke reise innover her om dagen anyways, så det går bra Vil helst ha Canibeat/Hellaflush stickerbomb, men når får du inn det? Innen helga igjen håper jeg Du burde fått m fanger å eksos bak Uki Får vel ikke svart-hvitt arkene mine på et par uker tenker jeg.. Kan ikke du si ifra da, så kommer jeg innover å henter et par meter For jeg MÅ ha på noe på de framskjermene snart.. ^^ Er under vurdering.. Enten clean diffuser uten eksos, eller M diffuser med 4 eksospotter. Men syns kanskje det blir noe "drøyt" på en dieselbil..? Koster mer enn det smaker å igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 clean diffuser uten eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 clean diffuser uten eksos Heller mer mot det ja Bare finne noen som plastsveiser til en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Er pent med helt clean bakfanger(uten eksos) Men jeg ville gått for 4 utblåsninger på 5-serien, ser så sinnsykt hissig ut! Uansett hva du velger og gå for så blir denne bilen helt rå!! Men du sier du skal bytte felger? Skal du gå for Rotiform Felgene du vurderte i førsten? - Sprek Bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Er pent med helt clean bakfanger(uten eksos) Men jeg ville gått for 4 utblåsninger på 5-serien, ser så sinnsykt hissig ut! Uansett hva du velger og gå for så blir denne bilen helt rå!! Men du sier du skal bytte felger? Skal du gå for Rotiform Felgene du vurderte i førsten? - Sprek Bil! Vet ikke hva jeg går for. Vesentlig billigere å cleane baken kontra handle ny eksos etc. Men er først og fremst foliering av bilen som står øverst på to do lista nå. Mangler bare å få en til å ta jobben.. Mulig jeg handler Rotiform BLQ 9.5x19" rundt om, men syns de felgene begynner å bli litt gamle og kjedelig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Da blir det etter litt om og men lakkering av framskjermene alikevel. Tok en byttejobb med en kamerat, så da var jo saken grei Så imorgen blir hele bilen i samme farge igjen. - noe jeg gleder meg mye til. Ser så shabby ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Det blir snadder kommer du nedover med resten av gutta neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 perfekt e60 der!! synd de er for dyre for meg, har veldig lyst på sort e60 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Det blir snadder kommer du nedover med resten av gutta neste helg? Jeg kommer vettu! Men får se om jeg kommer med E60'en eller om jeg sitter på med noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå