Gå til innhold

Min BMW E60 M-Sport ..Low & Wide.. (Nye bilder s.44 - SOLGT)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. Må si dere BMW eiere er no sære folk! :) GUD å kjedelig det er om alle kjører samme stilen (dvs M-pakke, senk og felger). Jeg er av den typen som liker å teste litt forskjellig, og liker å skille meg ut..

Godt noen gjør det :) Jeg er ikke like drøy(eller hva man skal si) som deg på det området, men liker at du forsker litt, og det er jo tross alt din bil ;)

Liknet på en bestemor i blomstrete skjørt.... Men din bil og ditt valg.

Da ville jeg heller prøvd meg med grå folie og prøvd på et E34 M5 theme-look-ting hvis du ville bryte det av litt.

Det der stemmer jeg definitivt for! Tror det kunne vært kult med den antrazit-grå kanten nederst rundt hele bilen ;) vil bli en e60 som skiller seg ut, som går nye veier, men som alikevel blir litt nostalgisk-ish ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 667
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spenstig det du gjorde med stickbomben :D vet ikke helt hva jeg synes.. første gang jeg ser nye ting liker jeg det ikke men jo mer jeg studerer jo mer liker jeg det.. haha

Hehe.. Smak og behag det vettu :)

Men, de fleste her inne blir nok fornøyd nå - folien ble dratt av idag etter en svampevask som endte med et lite stykke av filmen som revnet i hjørnet.. SÅ, da dro vi den av!

Ellers blir det lakkering av panseret imorgen tidlig da jeg har fått noen småskjolder som ikke går vekk med compound etc. Så jeg får se om jeg kommer nedover til Tønsberg med 5'ern eller om jeg sitter på med en kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ny lakk. Er noe særegent med det :)

Får jeg spørre hva du betaler for en skjerm der, et panser her osv.?

Gjerne på PM. Må lakke litt her og der, jeg også, så vet ikke hvor mye man må spare. Hehehe.

Valsing må til hos meg også :) Har kontaktet valsespesialisten, men virker ikke som han skal til Bergen på en god stund, så må muligens valse selv. Gjorde du det selv, eller var det "Madsebassen?" Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ny lakk. Er noe særegent med det :)

Får jeg spørre hva du betaler for en skjerm der, et panser her osv.?

Gjerne på PM. Må lakke litt her og der, jeg også, så vet ikke hvor mye man må spare. Hehehe.

Valsing må til hos meg også :) Har kontaktet valsespesialisten, men virker ikke som han skal til Bergen på en god stund, så må muligens valse selv. Gjorde du det selv, eller var det "Madsebassen?" Hehe

Alltid like deilig det :)

Jeg bruker en kompis av meg som er lakkerer i Oslo, så vi gjør litt byttejobber osv.

Men anbefaler deg å spørre flere steder mtp lakkering da det fort kan skille mange kroner enkelte steder.. :)

Mads til høyresida og jeg tok venstresida ;) Grei og kjapp jobb egentlig! Brukte vel i underkant av 1 1/2 time inkl oppvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...