MagnusHN Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Golf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 fått salg på denne nå ja så jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 denne som er solgt til Tromsø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 denne som er solgt til Tromsø? Det må det være. Det ene bildet lagt ut lenger opp her er helt makan til det den nye eieren la ut på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Ja, denne går nå oppi Tromsø traktene. Angrer meg en smule for at jeg solgte 5'ern nå.. Men men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apeloff Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Da ble det en aldri så liten bestilling idag! Var innom GS en tur, og etter litt fram og tilbake så blir det noen endringer i planene til vårsesongen. Følgende er bestilt og blir montert fortløpende etter at bilen er ferdig foliert: • 10x20" ET 25 GS Evolution ll felger foran og bak • Falken FK 453 dekk i dimensjon: 255/30-20 • M5 framskjermer m/sorte M riller (uten emblem) • BMW Performance grill (blank sort) • Lamin-X tint lyktefilm Budsjettet røyk med "noen" kroner, men har bestemt meg for å ha bilen en liten stund (August-September) så da kjører vi på! Takk til Lasse v/ GS bildeler avd Oslo for gode priser og bra service! De sort blanke BMW performance nyrene, er de samme svart farge som høyglans listene som er ved utv på bilen? Har lyst på svart blanke nyrer selv, aldri sett det på e6x live, men innbiller meg att det er betraktelig penere enn matt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 De sort blanke BMW performance nyrene, er de samme svart farge som høyglans listene som er ved utv på bilen? Har lyst på svart blanke nyrer selv, aldri sett det på e6x live, men innbiller meg att det er betraktelig penere enn matt! Det kan godt være. Godt spørsmål faktisk! Hør med BMW/Bavaria evt GS. Kanskje de vet mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Tror det er samme farge ja, ikke mye forskjell hvertfall, serveldognlikt ut når det sitter på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå