Gå til innhold

Min E92 320da m-sport. Bilde update 31.07.13

Jokkis
 Share

Anbefalte innlegg

Var i går å hentet meg ny bil. Har siklet på e92 siden den kom men no hadde eg omsider muligheten til å handle. Litt småting eg har tenkt på å gjere med bilen. Lys sotefilm rundtom, 19" eller 20" på sommer og ny endestuss. Kom gjerne med forslag.

suxjg01eqmpcumff63bf.jpg

db6e9kud5dduyb2a86co.jpg

qcqmlxcqkdxf9c5oae4u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, synes interiøret i den fargen der er ekstra pent! Synd så få i Norge har baller til å velge slikt når man bestiller nye biler.

Eg falt veldi for interiøret. Men trur det er hat/elsk når det gjelder den fargen på interiør. Kjekt å ha nåke som ikkje alle andre har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var du som stakk av med denne ja ;) Utrolig pen og det peneste interiøret . endte opp med en alpinhvit e92 jeg da du skulle hendte denne den dagen jeg ringte:)

Hehe. Eg va egentli på leit etter hvit e92 men endte opp med sort. Angrer ikkje, bilen var veldi bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Då va det igang. Har bestilt sorte performance nyrer og Carbon flipp på bagasjeluke. Er på utkikk etter fjører som senker litt 1-2 cm men vil ikkje ha noke jalla som siger sammen å knekker. Å så vil eg ikkje ha bilen stivere enn den er med org. m-sport.

Slenger med et par bilder.

Her er performance grillene (schmiedmann)

mlfwoqy6i969yam1iokj.jpg

Her er Carbon flippen (gs bildeler)

nbltgi63nvp8s1ac7qdl.jpg

Her er et litt redigert bilde av min bil.

qxgvtamir9owqkoldxz2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...