tjelle Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Da har jeg handlet meg bmw nr to en sletten! e36 320ia med ca 250k på telleren. denne hentet jeg på mandag som var sko bare en kjapp tur fra haugesund-Bergen og hjem igjen dette ble ikke så lett som det vi tenke etter mye styr kom vi hjem 5 timer etter planlagt men men. biler er nå i mitt eie nå. Her er noen bilder når vi endelig fant frem og sko se i mørket hva bil jeg sko kjøpe. da var bilen med ødelagt termostat fant vi ut. sto på punktert hjul manglet lys. Her sko eier vise meg at det ene vinduet kun går ned! :/ det ble jo litt ekstra tid brukt på dette ja :/ Denne bilen skal gjøres minst mulig med til sommer før den skal plukkes i molekyler. bilen trenger Eu-kontroll før den havner på veien så begynte litt med dette på fredag. skiftet alt av bremser fremme og bakk da bilen har stått veldig lenge i ro og var ikke helt på stell. Grovere skiver fremme green stoff klosser. Bakk ble det skiftet skiver bremseband smøret godt opp klossene var originale og ganske nye så beholdt disse. Litt bilder av rust tilstand det er noe å gjøre noe med ja. H.b. hjul bue V.B, hjul bue Planen med denne biler etter sommeren er over så skal det bli m3 er vell ikke noe sjokk da dette blir gjort med alle disse bilene etter vært. denne skal jeg gjøre 100% og skal bære være min siden de begynner å bli billige og gamle nå så skal denne kun være en ekstra bil i familien som skal nyttes og ikke selges på svært lenge en så god kjøre maskin skal nyttes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med slitten e36:) Skal vi ta en phootoshoot sammen? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Takk for det noen må ta å redde disse bilene og, har du noe tråd om din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Jepp ihvertfall coupe. Har en tråd men er ikke så veldig oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Har m3 speil som jeg skal selge bakkrutesenker, lykter bakk og denne http://www.ljudia.no/Error/Error.aspx?c ... uctMessage Bare kom med bud har en del andre ting jeg skal grave fram. Alt på denne bilen kommer salg i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Gratulerer med slitten e36:)Skal vi ta en phootoshoot sammen? hehe Phootoshooten måtte vært med e 38 i tilfelle e36 ser nå ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Et veldig bra utgangspunkt da kan bli flott denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 husker jeg så denne lå til salgs. du har litt og gjøre men dette blir bra følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Fikk gjort litt i dag. Det lukta litt bensin etter eg har kjørt bilen hver gang, tenkte eg sko se i dag om jeg fant ut av det. så på slangen fra bensinfilteret der stod spruten rett ut kjekt da var det bare å få skifta denne. Sliter litt med at sikring nr 6 i sikringsboksene fremme i motorromme rykker i ny og ne. denne går til vindusheiser og sentral lås. noen som har vært borti noe av dette før? Jeg fikk fikset litt lys i da stilt inn hovedlys skiftet noen pærer, Jeg sliter med å få blinklyset på venstre side til å fungere har jeg kobla i pæra fremme så virker ingen ting, da lyser det i instrumentet konstant på venstre indikator for blink lys. tar jeg vekk den pæra fungere høyre sida ble ikke helt klok på dette i dag. Fikk på bakk fanger fikk ikke med festne til dette bare et uoriginal henger feste så slengte på det, da denne ikke ser ut uansett så bryr meg ikke stort kan jo være greit med henger feste av og til og fikk teste en felg i dag så kanskje jeg skal bruke senere etter restaurering. den ene felgen har fått en smell så de skal pusses ned og lakkeres opp noen forslag til farge på felgen? har 10" bakk og 9" fremme stort nok vært fald men plass skal det få Fikk disse med på kjøpet og ikke kant kjørte men litt makk i det får vell få litt lakk disse og til slutt Da blir det EU-kontroll i morgen da så får vi se hva som må kjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 husker jeg så denne lå til salgs. du har litt og gjøre men dette blir bra følger med Stemmer det har logge ute 2 ganger i 2012 ganske lenge begge ganger. Tror det var i 2010 ble bilen solgt for 36k så har ramla litt men nå skal den få siklig med pleie:) alt skal bli på stell til neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Noen som har en vidus heis til høyre dør av gamle typen som de vill selge? Nå har jeg og fåt fikset problemet med blink lyset det var tull på lednings nette etter et jalla henger feste en gang i tida. her var det å lodde det rett, så var rele for blink lys dørlig så nor jeg har blinket en stund så lyser v.f. blink lys konstant dette var rele som var problemet. holder nå på å ribbe dele bil så jeg og bror min skal ha en del deler av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Da var turingen skrelt for alt det vi trengte. fikk og begynt litt på felgene som skal bli vinterfelger disse er 16x8 ikke det største waw men helt ok vinterhjul. disse er nå klar for malingfjerner så sandblåsing. noen som har forslag til farge? sitter å planlegge tur til Canada til sommer med madammen og broren. noen som har vært ned over der og vett om noe kjekt så er å gjøre der? prøver og å finne en litt kjekke leie bil men der ser ikke ut som det går:( sko hat med meg 740i ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Kan bli bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Har vært på dekk sjappa å prøvd å rette felgen min, men den er smule skeiv kan du si (ps: er film trykk inn på) Så ny ble bestilt fra tyskland så den skal være på vei nå. har og funnet ut hvordan jeg vill ha bilen jeg vill ha en clean variant av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 i går kom det en kjekk pakke til meg Ellers skjer det lite med denne bilen, e innspurt med e38 nå før det nærme seg sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå