koll Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Tenkte jeg skulle prøve meg på noe bremserør i morgen. Er dette en overkommelig jobb for en fersk hobbymekaniner? Er snakk om bremserør bak, må man da ned med bensintanken? Og dette med å flense/kone/sjøte bremserørene, er dette vanskelig, hvordan gjør man dette? Koster jo endel med dette koningsverktøyet på Biltema. Dersom det i tillegg er mye arbeid som det viser seg jeg ikke får til så er jo det litt surt. Så da levere jeg den heller bare inn på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Kjøp ferdig bremserør på koed ( de selger kit til hele bilen som er ferdig med riktige lengder, ferdig flensa osv ). Kan røpe at det er en drittjobb, siden det er rustent, ting sitter fast, er litt trangt osv. Men det er helt overkommelig. Du må _ikke_ ned med bensintanken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Helt overkommelig jobb med mye bannskap og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå