stianpedersen Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Ser ut som enkelt og morro prosjekt følger med Jada : D er ikke så store modifikasjoner jeg skal gjøre foreløbig
stianpedersen Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Har ikke fådt jort noe serlig i det siste annet en å sette på noen merker. Fikk ny hardykobling i går så denne blir byttet etterhvert nå : D
E30Andey Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Jeg mener ikke å være frekk.. Ser ut som et kjekt prosjekt ! Men beltene dine er ikke bra å ha nedover bak stolene. De burde gå rett bakover Det blir ikke godkjent om du skal kjøre i dragrace feks..
VegarVS Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 så ut som ett kjempegøy prosjekt! følge med videre her!
stianpedersen Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Jeg mener ikke å være frekk.. Ser ut som et kjekt prosjekt ! Men beltene dine er ikke bra å ha nedover bak stolene. De burde gå rett bakover Det blir ikke godkjent om du skal kjøre i dragrace feks.. er fullt klar over det ! Blir kansje endring på det. Men skal ikke kjøre noe som man må ha godkjent de. Overstiger ikke lovlig grader i følge forskriftene.
stianpedersen Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Jeg mener ikke å være frekk.. Ser ut som et kjekt prosjekt ! Men beltene dine er ikke bra å ha nedover bak stolene. De burde gå rett bakover Det blir ikke godkjent om du skal kjøre i dragrace feks.. er fullt klar over det ! Blir kansje endring på det. Men skal ikke kjøre noe som man må ha godkjent de. Overstiger ikke lovlig grader i følge forskriftene. Gådt ut i fra denne ! : )
stianpedersen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Har fådt på gul lyktefilm på lyktene Går og venter på simering til girkassen nå, når jeg får den skal jeg bytte hardy kobling og sveise eksoslekkasje.
stianpedersen Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Begynt og få tilpasset varmeskjold til luftfilteret. Men er usikker på om jeg skal ha filteret stikkende ut lyktehulle ? Tenker på at det vil dra mye fukt viss det regner? Nå skal simmeringen være kommet så det blir snart hardy kobling bytte
stianpedersen Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Når blir det hardykobling bytte? Det blir neste helg!
stianpedersen Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Har nå fått ordnet ordentlig varmeskjold til luftfilteret og fått festet luftmengdemåleren: ) Hardy kobling og sveising av eksos blir gjort på lørdagskveld! Har og fått meldt meg på banekjøring på ACR på vårtreffet : ) Gledes!
stianpedersen Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Da har jeg fått byttet hardykobling : ) Men sliter med og finne ut hvordan olje jeg skal ha på girkassen? Gammel VS Ny Nesten ferdig
stianpedersen Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Hei , har nå koblet opp en del nye instrumenter på plate som skal lakkeres og skruves fast i dashbordet. ( Står løst nå, bere testet at alt fungerer ) Har og fått ordnet sidepipe på bilen : ) Ble råå lyd. Skal etterhvert nå begynne å rustsveise litt nederst på bak platen. 3" Diesel stuss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå