stianpedersen Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Da har jeg fått begynt med rusten bake!
stianpedersen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Jaa da begynner bakparten og ta form igjen. Skal og få blandet tilnærmet lakk i dag : )
stianpedersen Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 Lenge siden det har vært noe aktivitet her inne.. 1 Mai når jeg hadde prøveskilt på bilen så rauk clutchen! Men er litt glad før at den rauk da og ikke på vårtreffet Denne er nå byttet med en ny i fra sachs. Ny lamell, trykkplate og utløserlager. Har og tettet eksoslekkasjen som var på grenrørene, og lakt på ny eksosbandasje : ) Og fått på en Simons flamme demper bakerst på bilen. Ellers igjen har jeg småtterier som og få ordnet 2 instrumenter, sveise igjen hullet der sidepipen kom ut ( Var rustet der så mått ha tadd det uansett) Og få lakkert noen små rusthull jeg har ordnet:) Ser at Koed.no har fått inn original lakk igjen, så skal få bestilt den Clutch havari 1 Mai! Alternativ løftebukk Gammel clutch Nysveiset og bandasjert ; )
stianpedersen Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 Da er original lakk på vei : ) I løpet av helgen/mandag blir den ferdig fin sparklet bake på sia bagasje lokket og grunnet klar for lakkering over de flekkene som er ordnet
stianpedersen Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Skrevet Juni 3, 2013 Fin sparklet og grunnet! Her gjenstår litt :
matsi Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Åssen i helsike fikk du bilen opp på pallene ?? Hahah.
stianpedersen Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Skrevet Juni 3, 2013 Åssen i helsike fikk du bilen opp på pallene ?? Hahah. Hehe , gaffeltruck
stianpedersen Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Fått lakket og pusset mer på bilen : )
stianpedersen Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Liten update : ) Fått koblet opp stor olje lampe! Så jeg ser viss jeg mister trykket på motoren. Pusset av toppdekslet og innsuget : ) Har og fått skjult/isolert en del ledninger i motor rommet: ) I dag blir bakparten lakkert og støtfanger skal på igjen så begynner den og bi klar til vårtreffet på Acr Også har jeg bestilt deksel for og ha over fordeler og pluggledninger : = ) Venter og på skum for og ha i bensintanken, har kjøpt 4 Stk. Kan bi spennende og se om jeg får dem nedi!
stianpedersen Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Da var bilen meir eller mindre klar til Vårtreffet : D Får montert dekselet over tennpluggene og fordeleren i dag : D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå