thbrekke Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Herlig å se at noen viser vel fortjent kjærlighet til enda en e34 Herlige biler dette, følger med på denne!
Ravneng91 Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 litt av et prosjekt dette, stå på. har forresten et likt ratt liggende hvis noen skulle trenge
kinzo Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Da har jeg gått i innkjøp av sveiseapparat, ny vinkelsliper og div kjemikalier og utstyr til å få starta på rusta bilen går i stallen sin i løpet av dagen, så en ordentlig oppdatering med bilder er rett rundt hjørnet
AHellem Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 gi gass! ALLT går med vinkelsliper beste verktøyet i verden på rustne gamle biler
kinzo Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 ja den gamle vinkelslipern har sett sine bedre dager etter noen år i trofast tjeneste så var på tide med ny dritten hosta og stoppa helt, så håper den nye gjør samma nytta er glad i den dingsen <3
kinzo Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Skal begynne på den nedrusta baksjermen nå, men vet ikke helt hvor jeg bør kappe for å sveise på nytt.. Er det noen her på forumet som kunne tenkt seg å streka opp hvor jeg bør kappe å poste bilde her?
AHellem Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 har vel ikke så veldig mye å si kommer ann på hvor flink du er med sveiseapperat og til å pusse og sparkle jeg ville prøvd på rette linjer, og finne de minst buede stedene... du kan jo prøve å spørre på e34 facebookgruppen også,,, flere som ser det der! nettop oprettet "BMW E34 Norge"
kinzo Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Tok bare å kappa rundt rusta og forma det nye etter det funka greit, men trur det blir en del pussing for å få det helt jevnt første gang jeg sveiset noe annet enn eksos , så er begrensa hvor bra sveisen ble.. Heldigvis skal det slipes ned igjen sier meg iallefal fornøyd med dagens arbeid! oppdatering med bilder kommer når jeg har tilgang til en data
kinzo Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Rustsveisinga er blitt satt litt på vent mens jeg prøver å få el rutene til å fungere.. Mangler ledninger og plugger til brytere, så må få det ut av verden før jeg blir gærn utrolig at en sånn bagatell kan være så irriterende.. Hvis noen har noe tips til å koble det opp så tas det imot med stor takk
AHellem Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 har ikke du plugger :S den pluggen i midtkonsollen?
Arizonapie Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Kjøp ny bakskjerm på Koed eller GS! Må sikker skifte eller mekke til noke på innerskjermen og Blir stygt og tar ikkje lang tid før det ruster igjen viss du kun skal sveise all den rusta...!
kinzo Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Nei jeg har faktisk ikke pluggene i midtkonsollen måtte ta ut pluggene og ledningene fra delebilen.. Har fulgt ledningene hele veien til den hvite pluggen i komfort releet og ut i bakdørene så sitter her med et ganske stort ledningsnett som må kobles opp men sliter litt med å forstå hvordan jeg skal styre framrutene når det ledningsnettet stopper ved bakdørene o.O Hater ledninger å drit! Og når det kommer til baksjermen så er den nesten ferdig, trengte ikke gjøre noe med innersjermen så den biten jeg har sveisa på passa som hånd i hanske gjenstår bare 10cm med sveis så kan den slipes ned og sparkles. Har tatt masse bilder undervejs men får ikke lagt ut bilder før jeg har fått ny pc Om bilen ruster opp igjen så er ikke det så nøye da bilen skal være i mitt eie til høgger'n overtar og det kan alltids sveises på nytt det er det første prosjektet mitt så driver egentlig bare å prøver meg fram og lærer underveis takker for tipset, men hva er egentlig forsellen om man bruker karosserisag og vinkelsliper?
AHellem Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 er det ikke ledninger i dørene heller da? da blir dette en helvettes jobb ja haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå