Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg gått i innkjøp av sveiseapparat, ny vinkelsliper og div kjemikalier og utstyr til å få starta på rusta :D bilen går i stallen sin i løpet av dagen, så en ordentlig oppdatering med bilder er rett rundt hjørnet ;)

Skrevet

ja den gamle vinkelslipern har sett sine bedre dager etter noen år i trofast tjeneste så var på tide med ny :D dritten hosta og stoppa helt, så håper den nye gjør samma nytta :P er glad i den dingsen <3

Skrevet

Skal begynne på den nedrusta baksjermen nå, men vet ikke helt hvor jeg bør kappe for å sveise på nytt.. Er det noen her på forumet som kunne tenkt seg å streka opp hvor jeg bør kappe å poste bilde her?

Skrevet

har vel ikke så veldig mye å si :) kommer ann på hvor flink du er med sveiseapperat og til å pusse og sparkle :P jeg ville prøvd på rette linjer, og finne de minst buede stedene... du kan jo prøve å spørre på e34 facebookgruppen også,,, flere som ser det der! nettop oprettet "BMW E34 Norge"

Skrevet

Tok bare å kappa rundt rusta og forma det nye etter det :P funka greit, men trur det blir en del pussing for å få det helt jevnt :P første gang jeg sveiset noe annet enn eksos , så er begrensa hvor bra sveisen ble.. Heldigvis skal det slipes ned igjen :P sier meg iallefal fornøyd med dagens arbeid! :D oppdatering med bilder kommer når jeg har tilgang til en data :)

Skrevet

Rustsveisinga er blitt satt litt på vent mens jeg prøver å få el rutene til å fungere.. Mangler ledninger og plugger til brytere, så må få det ut av verden før jeg blir gærn :P utrolig at en sånn bagatell kan være så irriterende.. :P

Hvis noen har noe tips til å koble det opp så tas det imot med stor takk :D

Skrevet

Kjøp ny bakskjerm på Koed eller GS! Må sikker skifte eller mekke til noke på innerskjermen og :P

Blir stygt og tar ikkje lang tid før det ruster igjen viss du kun skal sveise all den rusta...!

Skrevet

Nei jeg har faktisk ikke pluggene i midtkonsollen :P måtte ta ut pluggene og ledningene fra delebilen.. Har fulgt ledningene hele veien til den hvite pluggen i komfort releet og ut i bakdørene så sitter her med et ganske stort ledningsnett som må kobles opp :P men sliter litt med å forstå hvordan jeg skal styre framrutene når det ledningsnettet stopper ved bakdørene o.O

Hater ledninger å drit!

Og når det kommer til baksjermen så er den nesten ferdig, trengte ikke gjøre noe med innersjermen så den biten jeg har sveisa på passa som hånd i hanske :P gjenstår bare 10cm med sveis så kan den slipes ned og sparkles. Har tatt masse bilder undervejs men får ikke lagt ut bilder før jeg har fått ny pc :P

Om bilen ruster opp igjen så er ikke det så nøye da bilen skal være i mitt eie til høgger'n overtar og det kan alltids sveises på nytt :P det er det første prosjektet mitt så driver egentlig bare å prøver meg fram og lærer underveis :D

takker for tipset, men hva er egentlig forsellen om man bruker karosserisag og vinkelsliper? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...