AHellem Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 ser ut til at jeg har fått tak i delebil med komplett svart interiør! da blir det total utbytting i såfall! ikke satt dealen 100% enda, men så godt som min! skal bli gode greier dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 fått gjort litt i helgen da! plukket ut alt av seter i bilen og demontert midtkonsoll ++ bilen skal på eu-kontroll på onsdag så da får jeg meg en liste på hva som må kjøpes inn ser helt jævlig ut inni nå... teppet og midtkonsoll tror jeg ryker på dyngen... vil ha SVART innredning! tenkte jeg skulle prøve meg på å bytte hele dashbordet også... kan ikke være såååå jævlig! slenger ut litt bilder av framgang! demontering i gang! Nydelig ren og pen midtkonsoll!! Godbilene Begynner å bli tomt! gulvteppet er forøvrig frøset fast i dørken på førersiden hvor det var vått.... skal ut i løpet av uken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 er godt i gang med gulvteppet nå! men måtte gi opp for kvelden og la det stå å tine litt med coupevarmer over natten... en helvettes jobb! bilen skal på EU-godkjenning på onsdag, så jeg får meg en liste på hva som må gjøres teknisk hvordan den ser ut inni når de får den skal de DRITE I ser ganske jævlig ut nå, men skal få fikset LITT mer opp i rotet før eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 eu-kontroll gjennomført! ting som må gjøres er bare; *litt bremserør *en bærearm *holl i potten ikke gale det! deler bestillt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 utrolig dårlig respons her akkurat som begynnelsen på forrige prosjekt -.-.... jaja! jeg fyrer på med innlegg og updates selvom som en logg for bilen og hjelp og inspirasjon til andre Hentet delebil i dag! masse gode deler som skal av før den blir sendt på dyngen! meg og en kompis demonterte HELE interiøret på under 2 timer i dag,,, dashbordet var ikke så vanskelig som jeg trodde! Selger masse deler også om noen trenger! update med bilder i morgen... da begynner jeg på understell ++! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 :S min førstebil: en 520i touring handla jeg for 32.000 D: du kan si jeg følervmeg lurt! !! Den bilen er solgt for lenge sia da fikk 28 tilbake for den da Skinn er bra ser du, og dere brukte bare 2 timer? Shaize Godt utgangspunkt men stygt interiør! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 er det skinnintriør i delebilen du har henta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Tandee34 ; jepp! skinninteriør! bytter dashbord, midtkonsoll, teppe, og allt som er blått ut i svart crabfish190 ; har hatt et par biler for å si d sånn, og DEN feilen gjør jeg ikke har aldri gått på den smellen faktisk! forrige e34 kjøpte jeg for 15k og solgte for 30k.. gikk omtrent i null.. "sendt from my microwave" ; stilig at du har internett i mikrobølgeovnen din... det har ikke jeg fliser ned til bilen nå snart og fortsetter! kommer bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 på bimmers.com snakket folk om at du måtte beregne en helg med arbeid om du skulle demontere interiør.... evneveik kalles det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Va det vanskelig å ta ut dashbord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 ikke så vanskelig som jeg trodde... tenkte lage en DIY når jeg tar ut dashbordet på prosjektbilen blir nok i løpet av uken! i hovedsak; av med alle deksler rundt ->løsne av alle lysbrytere ++ -> en bolt med 13mm hode på hver side på undersiden av dash -> en torx skrue bak A bjelkepanelet på hver side -> løsne en del strips, og litt luftekanaler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Vert å plukket litt mer fra bilen i dag! slenger ut litt bilder av prosessen Bilen hentet med blazeren som trekkbil! Framseter Bakseter Interiør ute og allt jeg ikke skal ha slengt inn igjen dashbordet vekke! ikke såååååå mye arbeid! Nesten nye bilstein! TIL SALGS! Begynner ¨å bli ribbet! til uken skal resten av forstilling, og bakstilling som er brukendes av, og skal også ta eksosen, diffen og melomakslingen så skal den vrakes og arbeidet på prosjektbilen fortsetter! Blazeren skal på EU-kontroll på onsdag så blir nok litt arbeid der og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Imponerende arbeid du har gjort med interiøret Godt å få bort det blåe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 har ikke plukket helt ferdig det blå interiøret enda, men var herlig å få ut teppet som var frosset fast! endelig mildvær ,,, skal bli konge å få vekk alt det blå til fordel for det svarte med skinnseter og god stemning! Er på leting etter et svart teppe også.. syntes dette ser bedre ut enn det grå fra delebilen, men får se hva jeg får tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Blir saker med sort interiør! Det som er tingen i disse bilene Gleder meg til å de denne komplett igjen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå