Gå til innhold

AHellem's E34 M50B25/kompressor

AHellem
 Share

Anbefalte innlegg

ser ut til at jeg har fått tak i delebil med komplett svart interiør! da blir det total utbytting i såfall! ikke satt dealen 100% enda, men så godt som min! skal bli gode greier dette her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått gjort litt i helgen da! plukket ut alt av seter i bilen og demontert midtkonsoll ++

bilen skal på eu-kontroll på onsdag så da får jeg meg en liste på hva som må kjøpes inn :)

ser helt jævlig ut inni nå... teppet og midtkonsoll tror jeg ryker på dyngen... vil ha SVART innredning! tenkte jeg skulle prøve meg på å bytte hele dashbordet også... kan ikke være såååå jævlig!

slenger ut litt bilder av framgang!

demontering i gang!

jmue5pah3fa28wcy5d2j.jpg

Nydelig ren og pen midtkonsoll!!

1pfcqixdxd2dt31c83ta.jpg

t033lz736r7g5snpb7km.jpg

Godbilene :D

6oje35sfuoce6x8lwwqd.jpg

Begynner å bli tomt!

9yeybd7w9sg9b6p1hp1r.jpg

gulvteppet er forøvrig frøset fast i dørken på førersiden hvor det var vått.... skal ut i løpet av uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er godt i gang med gulvteppet nå! men måtte gi opp for kvelden og la det stå å tine litt med coupevarmer over natten... en helvettes jobb!

bilen skal på EU-godkjenning på onsdag, så jeg får meg en liste på hva som må gjøres teknisk :) hvordan den ser ut inni når de får den skal de DRITE I :P

ser ganske jævlig ut nå, men skal få fikset LITT mer opp i rotet før eu :)

9hloi067qnc345fxxqif.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig dårlig respons her :P akkurat som begynnelsen på forrige prosjekt -.-.... jaja! jeg fyrer på med innlegg og updates selvom som en logg for bilen og hjelp og inspirasjon til andre :P

Hentet delebil i dag! masse gode deler som skal av før den blir sendt på dyngen! meg og en kompis demonterte HELE interiøret på under 2 timer i dag,,, dashbordet var ikke så vanskelig som jeg trodde!

Selger masse deler også om noen trenger! :)

update med bilder i morgen... da begynner jeg på understell ++! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:S min førstebil: en 520i touring handla jeg for 32.000 D: du kan si jeg følervmeg lurt! !! Den bilen er solgt for lenge sia da :P fikk 28 tilbake for den da :P

Skinn er bra ser du, og dere brukte bare 2 timer? Shaize :P

Godt utgangspunkt men stygt interiør!

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tandee34 ; jepp! skinninteriør! bytter dashbord, midtkonsoll, teppe, og allt som er blått ut i svart :)

crabfish190 ; har hatt et par biler for å si d sånn, og DEN feilen gjør jeg ikke :P har aldri gått på den smellen faktisk! forrige e34 kjøpte jeg for 15k og solgte for 30k.. gikk omtrent i null..

"sendt from my microwave" ; stilig at du har internett i mikrobølgeovnen din... det har ikke jeg :(

fliser ned til bilen nå snart og fortsetter! kommer bilder senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så vanskelig som jeg trodde... tenkte lage en DIY når jeg tar ut dashbordet på prosjektbilen :) blir nok i løpet av uken!

i hovedsak; av med alle deksler rundt ->løsne av alle lysbrytere ++ -> en bolt med 13mm hode på hver side på undersiden av dash -> en torx skrue bak A bjelkepanelet på hver side -> løsne en del strips, og litt luftekanaler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vert å plukket litt mer fra bilen i dag! slenger ut litt bilder av prosessen :D

Bilen hentet med blazeren som trekkbil!

qvkwew0r0s09kwmn15qf.jpg

Framseter

dr7sy1mij0upm8060khh.jpg

Bakseter

c7d36fr8ws9wmq5onjav.jpg

Interiør ute og allt jeg ikke skal ha slengt inn igjen :P

pg01fcbxduot970f6hr9.jpg

dashbordet vekke! ikke såååååå mye arbeid!

06mulxf2p15p5fxdn20r.jpg

Nesten nye bilstein! TIL SALGS!

xbv6ajclo3zhz64v9k2b.jpg

Begynner ¨å bli ribbet!

arafjs0c8q5sdoq7m1hq.jpg

1v8d3y5v3vwyd0037ew7.jpg

til uken skal resten av forstilling, og bakstilling som er brukendes av, og skal også ta eksosen, diffen og melomakslingen :) så skal den vrakes og arbeidet på prosjektbilen fortsetter!

Blazeren skal på EU-kontroll på onsdag så blir nok litt arbeid der og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke plukket helt ferdig det blå interiøret enda, men var herlig å få ut teppet som var frosset fast! endelig mildvær :P ,,, skal bli konge å få vekk alt det blå til fordel for det svarte med skinnseter og god stemning! Er på leting etter et svart teppe også.. syntes dette ser bedre ut enn det grå fra delebilen, men får se hva jeg får tak i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...