Gå til innhold

AHellem's E34 M50B25/kompressor

AHellem
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg;

*plukket ut dashbordet i bilen

*tatt ut resten av gulvteppet

*fjernet inn i helvette mye ledningsrot

tenker på å sette sammen bildene jeg har tatt i dag og lage en aldri så liten diy på hvordan du tar ut dashbord, om det er interesse for det!

merker at det er litt tidlig på sesongen enda... er veldig lite forespursel på brukt deler til e34 og også vanskelig å få tak i deler -.- folk må komme seg i arbeid :D om 2-3 måneder er det sesong igjen!

fyrer ut litt bilder fra dagens økt;

b54p2scok1lhcbjf5pl6.jpg

0di8z5t9nv6wf0jyqb5u.jpg

irlzsl8kiw8cjwgc5770.jpg

37cnhl04mjq5jbbyna7z.jpg

fikk også en kosepakke fra koed hin dagen!

*Emblemer

*nøkkelemne

*bremserør + festere

*bærearm

*sentraliseringsringer til vinterfelgene

*oljepåfyllingslokk

2pe7ep8bolfcmllmvqd2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Alltid kjekt med folk som følger med! Kommer snart en liten update!

Custom: skal ta det grove med stålbørste, så pensler jeg rustdreper på, vasker det vekk etter en dag med virkning, sprayer med sink, lar det tørke, og så oppå der igjen med "tørrtectyl" og så en gummi-asfalt måtte som klistres på og taes med varmluftpistol så det blir 100prosent tett... Skal evt borre et par hull i kanalen for å spraye masse tectyl og gugg inn på innsiden og :) ingen farlig rust på bærende deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg beholder taktrekket :) det er grått, og i god stand.

dashbordet tok meg alene ca 1 time å plukke ut pent og forsiktig, men anbefales å være 2 på jobben :) å få dashbordet inn på plass igjen tok ca 1 time det også... men dette er med allt rundt demontert før jeg begynte..., men tar jo ikke lange stunden å fjerne den andre innredningen og dekslene/hanskerommet :)

er noen intressert i at jeg skal lage en aldri så liten DIY?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dashbord er på plass, teppet er høytrykkspylt og ligger for tørking, ny nøkkel er slipt, og rustbehandlingen av gulvet er begynt :) Har også åpnet førerdøren og funnet ut at sentrallåsmotoren må byttes der, men det er jo fort og billig!

slenger ut litt bilder!

bilder av rustbehandlingen kommer når jeg er ferdig med det!

Dash nesten ferdig montert

5yz6zqe9m88ihwj5fn2t.jpg

teppet inn på badet for tørk :P

xmkh0112a4ejngh7n2ko.jpg

Nyslipt nøkkel

xpekj1y7oqaygl56lnvs.jpg

Slik ser det ut hjemme hos en e34 mann :P

iecbq0i9mxcpiccgt5r6.jpg

k5gniu6ehk8lvu493qo4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe formening om denne bakpotten? den er fra scstiling.no

synest den så grom ut, og tviler på at den demper mye lyd :P skal være litt hvis ikke kommer jeg til å få abstinenser når jeg går fra blazer 4,3l med straightpipe til bimmen :P

sf5zvjhpkczcsbhpa5h5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Når man har vært E34-mann lenge nok så er det ikke plass til å stå der og ta bilder lenger, skal jeg si deg! :D

Den potta der så jo ihvertfall skikkelig grom ut da! Og blir det for lite lyd med den fjerner du katalysatoren, da burde det bli skikkelig sekser-lyd ;) Ellers kjøper du den minste potta du finner på Biltema og setter på doble enderør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...