AHellem Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 JOM coilovers og nye tårnlager foran og bak er bestillt inn så snart blir det jobbing igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 takk og finere skal den bli! m-contour II rondell-replicaene er snart ferdig lakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Gleder meg til å se bilder av bilen med M-contour felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 ja det er du ikke alene om! håååper det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 da var tiden inne for en stor update så må lage den over 2 inlegg siden har en tendens til å klikke med for mange bilder; fått meg mtechII ratt! slik felgene så ut før jeg begynte å pusse skikkelig... har allerede kjørt godt på med høyttrykkspyler før bildet! etter en god del pussing ble det slik! men irren sitter for dypt så det ble ikke aktuellt å pusse så langt ned,,, bestemte meg for hvite kanter! Lakkering i gang,,, 1. 2. 3. 4. 5. 6. ferdig resultat 4 strøk med plastidip,, gikk nesten 3 bokser! var ikke fornøyd med hvordan maskeringen rev dippen,,, måtte snitte rundt alle felgene med barberblad for så å dra av maskeringen.. er mye som sikkert kunne vert gjort annerledes... men ble bra likevel synest jeg! når dippen ryker blir det skikkelig lakk i center også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 så var det videre planer for bilen... lager bare en liste selvom noe er nevnt lengre bak i tråden; *JOM coilovers + nye tårnlagre foran og bak *nye centerkopper til de nylakkerte felgene *space 10mm foran og 15mm bak *ferdigstille interiør *fikse litt kanalrust og lakkere kanalene *gule langlys og grøvtelys?? så får vi se når jeg får tid til allt dette! har en del andre prosjekter oppe å går også! brukte opp dekkene på bbs style42 replicaene hin dagen også! alle 4 felgene klar for å dra til gummimannen å få gummi! bimmen med gamle ac-replicaene! reservefelger! har bare 3 stk så var nye federal 595ss dekk på felgene og felgene på bilen! Begge kosebilene mine <3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Veldig pen bil! Etter min mening en av de fineste fargene E34 kan kle seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 takk takk ! liker fargen selv også! ikke så mangen som har den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 nå syns jeg du må komme med en liten update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 ja gikk seint med den updaten men har vert på gatebil i helgen og stresset livet av meg før det nå er det frie og jeg skal komme med en fin update godt å høre folk følger med i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 hvordan ble bilen med coilovers? steinhard regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 ble en god del stivere ja! mye bedre å kjøre i krappe svinger,,, må av igjen med tårnlagrene for å sette på skiven som skal være mellom tårnlageret og demperen da -.- glemte den... vurderer å fjerne gummien i fjærskålen også for å få den lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Det er ta technix du har? Er jo bære å fjerne hjelpefjæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 er ta-technix ja... er ikke hjelpefjær på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå