yngve_bmw Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei, lurer litt på hvor folk handler steroene sine her. Jeg har bruktbilradiospessialisten, siden de har butikk like ved der jeg bor. Hvor får man mest for pengene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Jeg også (siden jeg har jobbet der ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Judysbilstereo.no er jeg blitt anbefalt og jeg er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Har pleid å handle fra: dynabel.no bilstereosenteret.no judysbilstereo.no eikeraudio.no torshov Også mye bra, og ikke minst service: planethifi.no autodesign.no (kan ta på seg helt sinnsyke byggejobber!) Bug Boys (gjelder ca. samme som autodesign) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Vil da anbefale www.autodesign.no Dobbel europamester innen bilstereo som kan bygge de løsningene du trenger. Gromt utstyr forhandler han og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Eneste er at de er litt dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Eneste er at de er litt dyrere Dyrere enn? Og på hva? Ubegrunnede utspill er jo så matnyttig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 hei folkens. jeg stakk en liten tur innom om syntes dem var litt dyre på forsterkere å høytalere.. men det er smak og behag, jeg anbefaller deg ice audio, og det er pga en good service og jeg fikk et supert tilbud av dem, personlig og vi var usikker på noen høytalere i bilen min og de tokk av trekke og sjekka så alt ble riktig helt gratis.. de spurte meg også hva jeg var ute etter og satt opp 3 tilbud til meg så jeg får akuratt den lyden jeg er ute etter osv.. mener jeg at dette valget er etter hva man liker av merker osv det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Kvalitet koster - what can I say Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 judysbilstereo.no Har alltid endt opp med mest for pengene der totalt, og jeg har handlet MYE.. Rask og flott service også, i tillegg til at dem tar på seg bygging av dørtrekk, basskasser osv til gode priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Eneste er at de er litt dyrere Dyrere enn? Og på hva? Ubegrunnede utspill er jo så matnyttig Sjekka opp priser der da jeg ble anbefalt autodesign også. F.eks en digital design 3515 koster 7798 der og den koster 6298 hos judysbilstereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 greit at kvalitet koster, helt enig i det:D men høye priser i tillegg. nei takk.. kan også tillby strømmen bilradio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Legger meg ikke opp i hva andre priser varene sine til. Vet bare at prisene hos autodesign er veil.priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 hvordan kan det være veil.pris når de er dyrere enn andre ps bare for enda et bevis : Gladen one 200 BMW koster 3698 kr hos dem fikk et bilbud av dynabell for 1899 kr for samme settet pga jeg er bedrift. og det er veiledene pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Jeg kjøpte også Gladen X-ion 200 fra Dynabel, men det koster ikke 1899! Jeg kjøpte på nattsalg med 50% rabatt og betalte ca 1800 da. Jeg tror nok du har fått forhandlerpris eks mva Stortsett handler jeg på Ebay. Syns stortsett norske forhandlere er for dyre og utvalget for lite. Fikk nettopp hjem tre Zapco forsterkere fra USA og venter på DSP'en deres som er i posten nå. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå