Gå til innhold

Hvor handler dere stereo?

Anbefalte innlegg

hei folkens.

jeg stakk en liten tur innom om syntes dem var litt dyre på forsterkere å høytalere.. men det er smak og behag,

jeg anbefaller deg ice audio, og det er pga en good service og jeg fikk et supert tilbud av dem, personlig og vi var usikker på noen høytalere i bilen min og de tokk av trekke og sjekka så alt ble riktig helt gratis..

de spurte meg også hva jeg var ute etter og satt opp 3 tilbud til meg så jeg får akuratt den lyden jeg er ute etter osv..

mener jeg at dette valget er etter hva man liker av merker osv det er min mening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste er at de er litt dyrere

Dyrere enn? Og på hva?

Ubegrunnede utspill er jo så matnyttig :roll:

Sjekka opp priser der da jeg ble anbefalt autodesign også. F.eks en digital design 3515 koster 7798 der og den koster 6298 hos judysbilstereo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også Gladen X-ion 200 fra Dynabel, men det koster ikke 1899! Jeg kjøpte på nattsalg med 50% rabatt og betalte ca 1800 da. Jeg tror nok du har fått forhandlerpris eks mva ;)

Stortsett handler jeg på Ebay. Syns stortsett norske forhandlere er for dyre og utvalget for lite.

Fikk nettopp hjem tre Zapco forsterkere fra USA og venter på DSP'en deres som er i posten nå. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...