bergeee Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Syntes det ser ut som om han har stål kontroll jeg. Når dere er ute og kjører "vanlig" så kan jo like så godt en unge hoppe ut i veien da og. Ja men når man er ute og kjører så kjører man de bestemte fartsgrensene og etter forholdene, hvis noe annet blir på vist ved en påkjørsel så sitter du stygt i det. Er en grunn til at det gjerne er 40 sone i tettbygde strøk og rundt skoler hvor det er fare for at barn kan komme ut i veien. På motorveien er det 100 da det er svært lite fare for barn lekende i veikanten... Spiller ingen rolle hvor bra stålkontroll man har, man er dessverre ikke alene på veien og jeg finner det skremmende når jeg leser enkelte sin tankegang Dette burde du vite hvis du har lappen Vell. Ser på den ene filmen. der kommer det noe folk mot veien og da bremser de fint ned. og fartsgrensene er satt opp for kjøring med en gammal lada med bremselengde på det 10 dobbelte av hva en m5 har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå