Gå til innhold

Min første BMW, e34 530i

bergan01
 Share

Anbefalte innlegg

etter resultatet å dømme så ser jo det ut som biltemasprøyten funket fett?? skal vurdere å ta min også nermere våren! enkel måte å gjøre mye forandring på da! :P spent på å se holdbarheten! du får holde oss oppdatert på det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og jeg er igjen enig med dere andre her, kult med litt positiv respons!

Orginallakken hadde sine områder med lite klar og selv etter hele scholls serie var det ikke bra nok, så da ble valget tatt om dette for 2013.

Bilen er senket 60/40, og er akkuratt lav nok til at det er greit. Jeg skulle gjerne hatt den ned bittelitt til, men skikkelige coilovers er en dyr investering og må nok vente litt, ser ganske bra ut med sommerfelgene på uansett.

Matt hvit er grisekult, jeg synes matt rød bmw med glossifier/metalizer over er sinnsykt kult :

[ Bilde ]

Den der var bare helt rå. Får krangle med meg selv om det blir matt hvit med sort tak, eller matt rød med sort tak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter resultatet å dømme så ser jo det ut som biltemasprøyten funket fett?? skal vurdere å ta min også nermere våren! enkel måte å gjøre mye forandring på da! :P spent på å se holdbarheten! du får holde oss oppdatert på det! :D

Ja, vil si den funket som bare rakkern. Tviler på at man finner noen malersprøyte til samme pris som fungerer bedre til formålet :)

Det skal jeg gjøre, skal komme med masse bilder fremover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får straks litt komponenter til Stereo, 7" skjerm og en spiller. Skjermen skal bygges inn i Dashen på passasjerside, men litt skrått vent mot førerside.

Har smelt inn et greit frontsett, men så kommer det jeg egentlig lurer på.

Er ikke ute etter helt sinnsyk bass, og vil gjerne ha bagasjerommet slik det er i stor grad(og vet at det kan være litt problematisk å få lyden inn i kupeen på e34) Så lurte på om jeg kanskje skulle lage 2 litt skråstilte og diskre kasser til hattehylla, for 8". Er klar over at det bør dempes der, og muligens legge noe imellom stålet, men det kommer jeg til å gjøre.

Er som sagt ikke ute etter noe helt drøyt, vil bare ha litt mer trykk i bunnlaget enn det som jeg har nå .

Har noen noen formening om disse? http://www.sonicelectronix.com/item_188 ... -860W.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det blitt handlet litt mer godsaker

Skiver og klosser rundbaut

Senkefjærer 60/40, samme høyde som er godkjent i vognkortet fra før

Felgene er vært til dekkpålegging og avbalansering, venter utolmodig på å komme på bilen :)

Skinn-restaureringskit med farge

Grenrør for Turbo ment for m50 i rustfritt, med wastegate uttak. (mao, det blir turbo)

Jeg trenger eksosflens for m30 slik at jeg kan sveise om grenrøret, noen som har det liggende, eller vet om noen som kan lage dette?

Vet at PPF har og kjøper nok av dem om ingen har noe slengende.

Jeg tenker et veldig moderat oppsett med turbochip og oppgraderte dyser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut! liten turbo som ikke tar knekken på motoren og kan brukes til vanlig bruk :D blir gøy å følge med her!

Den kan ikke bli for liten heller kanskje? Iallefall ikke eksoshuset?

Ang. Dyser, hvor store må jeg ha og bør jeg bytte BTR ? Jeg har sett på 30lbs dyser, vil vel i 330cc ca?

Sendte avgårde søknad istad :

sm8avz9cztq8nr5mk16m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må rette på det her at 3.8 m5 ble levert med 340 hk og ikke 360 hk :P

Ble levert en alpina v8 4.6l med 360 hk :P

sent from my microwave using tapatalk

Takk for infoen :) Liten skrivefeil der ja

Må rette meg selv og, apina e34 b10 bi turbo har 360 hk mens alpina e34 4.6 v8 har 340 hk :P

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fancy vogn! Artig at det finnes noen her som bor i Ski! Bor ikke lange veien unna og er mye rundt å kjører i området i helgene :) På sommerstid er jeg ikke så vanskelig å kjenne igjen, florerer ikke med E24r i området :P

Ble rått med plasti dip!

Er du noe på Nygårdskrysset, eller er det for harry kanskje? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...