bomse Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Har kjøpt en E60, bruktimportert, 2009 mod. Noen tips om hvordan man oppdaterer kartene som er i den, det fulgte med en DVD som sitter i nå! Virker som alle kartdata ikke er helt oppdatert..noen råd eller innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Har du en eller to "CD-spillere"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Jeg lurer på det samme, jeg har 2 spillere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Da kan du kjøpe ny plate hos forhandleren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Joda, det skjønner nok de fleste, men gidder ikke betale dyre dommer for noen veier jeg sikkert aldri kommer til å kjøre på. Går det å "brenne" denne cd/dvd'en selv? Om man finner norsk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Tror nok ikke det skal være noe problem, men du trenger nok en dual layer-DVD. Europeiske kart finner du nok der man finner mye annet rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Det skal jeg nok få til, dual layer er ikke noe problem, fikk til å "kopiere" pioneer sin kart dvd, så da er det vel håp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Jeg har også kjøpt bmw fra 09, en 320d. Den har navi pro, den brede skjermen, men om den har en eller to spillere aner jeg ikke... Hvor ser du det? Og skal en dvd stå i spilleren når du kjører?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 sånn ser du om du har 2 spillere! står DVD på knappen på høyre side av nederste spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomse Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Har du en eller to "CD-spillere"? jeg har to spillere, en cd og en dvd spiller, i dvd'n står skiva som fulgte med til navigasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Da finner du svaret litt lengre opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå