Gunnar Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Jobber med å få til litt bimmers.no-klær igjen, men trenger litt forskjellige design. Er åpen for det meste. Noen som har lyst til å bidra? Det legges ikke opp til store fortjenester, her er det for å "spre ordet"! Blir det storsalg kan en sikkert få noen kroner utav det, men i utgangspunktet er det ikke en betalt jobb - annet enn heder, ære og kanskje litt gratis stæsj? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Morsomt at denne kom rett etter jeg la ut bimmersbilde på tulletråden! s.4189 Hadde vært kjekt å bruke litt kreativitet på et slikt prosjekt. Send gjerne PM med tanker, ideer, kriterier og begrensinger (farger,antall farger pr design,størrelse etc.) Kan hvertfall prøve! Har bare én referanse, dersom nødvendig og brukeren går med på det! Bruker: "Glenglen" Jobb: logoarbeid for cars & coffee. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Har prøvd meg på noen få t-skjorter! Litt ungdommelig, "paint splatter", med skate/tattoo-ish font. Fortsetter til helgen med litt 'vanligere' fonter, redigerte BMW-logoer, og kanskje noe ala bilsjablonger. E30 retro-look? Hmm. Mye man kan gjøre. Designene er ikke helt 100% riktig plassert! Bare la de sånn noenlunde over bilder av t-skjorter, for bedre inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Ikke får å være frekk, men prøv noe litt mindre harry. Less is more!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Haha. Roger that! Har mye å gjøre med bilen for øyeblikket, så det får bli til helgen. Men det kommer som sagt enklere design da. Eller skal prøve på det hvertfall. Hehehe Inntil da, får noen andre drite seg ut her i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Nr 2 var kul, men feil font Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Spennede, følger med her om det kommer noen kule design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Legger inn et par forslag som jeg laget til en lignende tidligere tråd. De ble laget etter forslag fram medlemmer.. Kan gjerne lage flere om noen har forslag, men da trenger jeg spesifikk info om hvordan de skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Laget 2 enkle jeg også, får se om jeg ikke lager noen flerne litt mer interissante senere. (brukte bare e36 stv til eksempel, alle de forskjellige bmw'ne går det jo med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Jeg er gira på "slammed" e30 hvertfall.. Klassiske klistremerker med "my other car is an..." Og Bimmers stickers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Godt jobba! Gjør ikke noe med variasjoner, alt må ikke være anti-harry, minimalistisk osv., så kanskje vi kan tilby noe for enhver smak. Selv syns jeg litt over the top Ed Hardy stil kan være tøft for å "sende en beskjed" (make a statement?). Bare å legge ut flere forslag (eller sende på pm). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Jeg likte t-skjorte nr2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Lagde to stykk til etter hvordan jeg ville ha hatt de. Drit i den fargeklatten på bilde nr.1 (har litt for lite å gjøre...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 bilde 1 over her likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Måtte slenge meg på her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå