Azeton Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Ja, Er en type du kan koble på bak det greiene i dashen. Er bare mye mer arbeid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 mer arbeid er vel mer stress for deg...? p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Hehe, Om det er noe du vil ha så skal vi få fikset det! http://gromaudio.com/store/usb_adapters/bmw_mini_98-06_usb_bluetooth_android_ipod_car_kit_-_behind_the_radio.html Dette er til bak radiosaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Noen som har vært borti dette? tenkte på lydkvalitet? Er helt utrolig dårlig lyd i det som står i bilen nå.. Lyst på bedre lyd. Og ingenting er lettere enn Pnp. Disse høyttallerene og 4-kanals pnp forsterker fra blauplunkt? http://www.bavariansoundwerks.com/product/380/174/BMW-Speakers-Upgrade-E39-5-Series-M5/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Veivhusventilasjon byttet.. Kanskje på tide? Neste Steg er og få fjernet swirlflaps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Sotet ruter hos Hogstad-Autospa Tlf: 928 94 745 Så er det bare ringe for pris. Han holder til i Tønsberg. 35% gjennomsikt på alle ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Mangler bare m-speil og aerodynamicspoiler du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 M-speil kommer så fort jeg har oppgradert stereoen i bilen. Spoiler vet jeg ikke helt om jeg har lyst på enda, Jeg må nesten tenke litt på det Har foresten fått Swirlflaps blende platene idag, Så blir skruing på torsdag etter jobb regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Demonterte innsuget idag slik at jeg skulle få montert blende plater til swirlflaps. Synet som møtte meg var helt uforventet! Alt var RENT og PENT. Skulle man sett på maken..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Det der må ha vært rensa/bytta for ikke så altforlenge siden, er ikke vanlig at det er så rent! Er du forresten fornøyd med GROM audio boksen? Streame spotify via bluetooth fungerer fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Veldig fornøyd med Grom audioboksen. Sitte i baksetet med damene og skifte sanger når man har sjåfør =) Har også bestil meg nye sommerfelger nå. Så gleder meg til det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Fått nytt husdyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå