volvobrage Skrevet November 9, 2015 Skrevet November 9, 2015 Artig prosjekt og følge med på! Må berre spør, har du fått trillingar??
mOMOe Skrevet November 9, 2015 Forfatter Skrevet November 9, 2015 Takker Ja plutselig kom det tre gutter til gaards Så nå gjelder det og "krøke" de fort, så de kan bli gode "kroker" Her i tilvenning til 13mm fastnøkkel. Og på dager som idag, saboterer selvfølgelig en av de hele dagsplanen min, ved og være syk (det går stort sett på rundgang her i huset) Så da, imens han sover sin søte søvn midt på dagen. Sniker jeg meg ut i låven og får en liten times arbeidsro til E-30.. hehe. Men siden han ligger å sover like ved, kan jeg da ikke bråke med verken kompressor eller vinkelsliper, så da ble det bare noe lydløs småpusling med E-30'n idag, og videre burbygging er utsatt på ubestemt tid Byttet ut biltema temp instrumentet, med den originale. Litt for syns skyld, men også fordi biltema sin ikke harmonerer med motstanden i den originale temp føleren i toppen. Også pussa jeg kjapt over toppdekselet, da det var fryktelig erodert etter laaaang tids lagring nå Ikke den mest spennende oppdateringen akkurat, men litt er vel forhåpentligvis bedre enn ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå