Gå til innhold

BMW X3 2.5i med tett veivhusventilasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi har en 2006 modell BMW X3 der vi hadde en fin liten utblåsning forleden pga tett veivhusventilasjon. Vi fikk den inn på et verksted som vanligvis skrur mye BMW, men nå når de hadde fått deler og instruksjoner på å bytte både ventil og en god bunke pakninger så ga dem opp rett og slett. Furubakken har ikke tid før i februar, og det er jo veldig lenge å være uten bil.

Er det noen som vet om et verksted i Bærum, (Evt Oslo Vest eller Asker) som kan ta en slik type jobb? Furubakken skal ha 15-16000 for jobben, så det gjør jo ikke noe om det er et sted som kan gjøre det noe rimeligere.

Alt av deler er kjøpt inn, så det er selve skrujobben inkludert toppdekselpakninger og en del annet som må gjøres.

Skrevet

Arne Gulbrandsen og Alf Lie Motor holder til i Oslo og begge skal være veldig flinke på BMW og billigere.

Skulle ha gamle bilen min på verksted forrige uke og da hadde ikke furubakken tid på 2-3 uker mens Arne Gulbrandsen tok den 2 dager etter jeg ringte

Skrevet

Byttet veivhusventilasjon på min e60 selv på en helg. Jeg er helt amatør og brukte video fra YouTube som guide ;-) 3-delt video om ccv change m54 på en e46. Byttet også toppdekselpakningen selv på 3-4 timer med guide fra YouTube ;-) jeg hadde ingen mål om å bli fortest mulig ferdig eller noe.. Bare få det gjort riktig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...