Gå til innhold

e92 320d, prosjekt strøkent og gjennomført...

MRslow
 Share

Anbefalte innlegg

En liten oppsummering:

Kjøpt høsten 2012 med 120.000km. Alpine White,hvit interiør,navigasjon, 17"vinter,18" Sommer. ""Gjesp, kjedelig!"" wl66zzwhihuhj6czv2qm.jpg

Er storfornøyd med bilen,men føler at jeg må få den slik som den burde være :wink:

Det første jeg begynte med var å pelle på partikkel filtret som gikk tett bare jeg tenkte på en snartur til butikken. Nytt erstatningsrør og flash ble dermed handlet inn. 177hestern fikk dermed 230hester og 450nm, er mer enn godt fornøyd! 8bkimol32906wf1azt07.jpg

Etter en søvnløs natt ble det kjøpt inn plastikk rens,skinnrens og hovedlykt fornyer fra maquiars. Tok på meg jobben i går å resultatet ble veldig bra, men som sikkert kunne vært bedre om jeg hadde pusset ned frontlyktene med 600 og 2000papir først.

Videre har jeg kjøpt inn 2x100mm eksos 1yoaraa8ev1r7mg7tlq2.jpg

e92 m-tech kit m/335i diffuser. vzr2mw4mgy3i362bq6x4.jpg

Har også kjøpt inn Black stuff bremser.

Når det kommer til felger så har jeg tenkt å gå for 20" med 245.30 og 265 eller 275.30 (her trenger jeg noen innspill fra noen som har feilet eller har peiling.) ct5bdxyvg271tkx1u3zt.jpg

I bunn og grunn skal dette bare bli en strøken og pen e92, ikke noe horete sak...

Hadde tenkt å gjøre alt av lakkarbeid hos en kamerat i Bergen,men om noen her inne har lyst til å påta seg litt lakking og små arbeid så kan dere skrive meg en PM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gøyalt å se flere e92 som kommer nå :) veldig fin bil, og ser ut som planene er klare også ;)

Jeg har 20" på min.. :)

funker fint det. Bytta litt dekk rundt om på min da.

Men hadde 245/30 forran på 8,5" et 34/37 husker ikke helt, men funket helt fint. Null subbing. :)

Så hadde jeg 285/25 på 10" et 39 bak. Det subbet litt i hjulbua ved fartsdumper.

Men hadde jeg valset bittelitt så hadde det nok ikke subbet ;)

Men uansett hvis du tenker 275 dekk, tror jeg det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bilde av dine med 275 og 285 matsi? blir ikke det NULL strekk på 10"?

Ligger vel bilde av det inne på tråden min med 285 ja.. På 10" blir det null strekk ja.

Men det er vel ikke strekk han er ute etter.. Det var vel heller åssen det gikk med dimensjoner osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke gått for 20" på E9x. Syns hele bilen blir for høy med så store hjul. 19" er mye mer kledelig

Den der katerstatteren din, var det stor forskjell med den montert? Må den sveisest på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...