Gå til innhold

autotraderimports - Noen med kjennskap til disse?

koll
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.autotraderimports.com/

Kom over denne siden og ser de har ganske mange spesielle og fine biler, hovedsakelig fra Japan(?). Ser og at de har biler til salgs på mobile.de. De har en BMW som jeg veldig gjerne kunne tenke meg. Lurer da på om noen har kjennskap/erfaringer fra dette firmaet? Synes det er litt skummelt å handle bil uten å ha sett den på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handlet bil fra japan uten å ha sett bilen enda, er bare en ting man må gå for. Jeg sjekket opp firmaet nøye. Fik veldig god hjelp til å finne et bra eksemplar. I japan blir de fleste biler solgt via auksjon. Vært innom den siden før, men endte med å bruke et annet firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, for se om jeg ikke bare går får det jeg og, har sendt dem mail, så får jeg se. Hvordan sjekket du opp firmaet du brukte, hvor fant du info. etc. om dem? Hvilket selskap endte du opp med? Ser også at det er mye som selges via auksjon der, og ser ut som man kan få fine biler med lav km stand til en veldig flott pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hvertfall stole på at de gjør ting ordentlig, bilene får noe ala naf test, ved mye feil kan du kreve kjøpet hevet. Klarer ikke vente til båten kommer med bilen min og om den er som forventet:)

http://woodstock-cartrading.com/

Hva slags bil er det du venter på da? Når du skriver slikt så blir man jo nysgjerrig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hvertfall stole på at de gjør ting ordentlig, bilene får noe ala naf test, ved mye feil kan du kreve kjøpet hevet. Klarer ikke vente til båten kommer med bilen min og om den er som forventet:)

http://woodstock-cartrading.com/

Hva slags bil er det du venter på da? Når du skriver slikt så blir man jo nysgjerrig :wink:

Hemmelig:p neida bilen er en estorilblå Z3m coupe 98 gått 50.000, sporer bilen hele tiden. Klarer nesten ik vente. Nå er båten i Panama kanalen snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du sliter med å vente,når det er snakk om en slik bil, også er den jo knapt innkjørt ;) Kan du si sån ca. hvor lang "leveringstiden" er, altså fra du kjøper til du får den?

Ser at autotraderimports også har noe "Money back, 100%, Guarantee". Så det hjelper jo betraktelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du sliter med å vente,når det er snakk om en slik bil, også er den jo knapt innkjørt ;) Kan du si sån ca. hvor lang "leveringstiden" er, altså fra du kjøper til du får den?

Ser at autotraderimports også har noe "Money back, 100%, Guarantee". Så det hjelper jo betraktelig :)

Spørs mye på hvem frakt selskap som brukes og ruten de tar, min tar litt over en måneds tid, kan sikkert få noe som er kortere enn det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...