koll Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 http://www.autotraderimports.com/ Kom over denne siden og ser de har ganske mange spesielle og fine biler, hovedsakelig fra Japan(?). Ser og at de har biler til salgs på mobile.de. De har en BMW som jeg veldig gjerne kunne tenke meg. Lurer da på om noen har kjennskap/erfaringer fra dette firmaet? Synes det er litt skummelt å handle bil uten å ha sett den på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 handlet bil fra japan uten å ha sett bilen enda, er bare en ting man må gå for. Jeg sjekket opp firmaet nøye. Fik veldig god hjelp til å finne et bra eksemplar. I japan blir de fleste biler solgt via auksjon. Vært innom den siden før, men endte med å bruke et annet firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Takk for svar, for se om jeg ikke bare går får det jeg og, har sendt dem mail, så får jeg se. Hvordan sjekket du opp firmaet du brukte, hvor fant du info. etc. om dem? Hvilket selskap endte du opp med? Ser også at det er mye som selges via auksjon der, og ser ut som man kan få fine biler med lav km stand til en veldig flott pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 brukte et selskap som heter . Ble veldig bra tatt imot av de, fikk svar på alt jeg trengte å vite om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Se der ja, takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Kan hvertfall stole på at de gjør ting ordentlig, bilene får noe ala naf test, ved mye feil kan du kreve kjøpet hevet. Klarer ikke vente til båten kommer med bilen min og om den er som forventet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Kan hvertfall stole på at de gjør ting ordentlig, bilene får noe ala naf test, ved mye feil kan du kreve kjøpet hevet. Klarer ikke vente til båten kommer med bilen min og om den er som forventet:)http://woodstock-cartrading.com/ Hva slags bil er det du venter på da? Når du skriver slikt så blir man jo nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Kan hvertfall stole på at de gjør ting ordentlig, bilene får noe ala naf test, ved mye feil kan du kreve kjøpet hevet. Klarer ikke vente til båten kommer med bilen min og om den er som forventet:)http://woodstock-cartrading.com/ Hva slags bil er det du venter på da? Når du skriver slikt så blir man jo nysgjerrig Hemmelig:p neida bilen er en estorilblå Z3m coupe 98 gått 50.000, sporer bilen hele tiden. Klarer nesten ik vente. Nå er båten i Panama kanalen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Forstår at du sliter med å vente,når det er snakk om en slik bil, også er den jo knapt innkjørt Kan du si sån ca. hvor lang "leveringstiden" er, altså fra du kjøper til du får den? Ser at autotraderimports også har noe "Money back, 100%, Guarantee". Så det hjelper jo betraktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Forstår at du sliter med å vente,når det er snakk om en slik bil, også er den jo knapt innkjørt Kan du si sån ca. hvor lang "leveringstiden" er, altså fra du kjøper til du får den?Ser at autotraderimports også har noe "Money back, 100%, Guarantee". Så det hjelper jo betraktelig Spørs mye på hvem frakt selskap som brukes og ruten de tar, min tar litt over en måneds tid, kan sikkert få noe som er kortere enn det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Hemmelig:p neida bilen er en estorilblå Z3m coupe 98 gått 50.000, sporer bilen hele tiden. Klarer nesten ik vente. Nå er båten i Panama kanalen snart Så artig da, ikke en hverdagslig bil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå