Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får åpnet døra fra innersiden, men ikke utenifra. Det er som om det ikke er noe motstand imot dørhåndtaket. Det er ikke noe som er frosset fast for bilen har vært vaska inne i en vaskehall, på passasjersiden funker den som vanlig. Ingen viste hva det kunne være, men håper noen her har noe tips om hva det er. Håper jeg får en del svar, da det ikke er då praktisk og åpne passasjerføra for og åpne bilen innenifra.

Skrevet

sån som jeg ser det. så kan det være waieren til dørhåndtaket som ikke sitter fast lengre. men er ingen ekspert

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Hadde en del slike problemer med gamlebilen. Samme sort som du har. Der var det noe som brukte å fryse når det blei kaldt. Da blei det slik du forklara. Blei bra så fort det blei pluss grader igjen. Men fann aldri ut ka som egentlig fraus.

Skrevet

nå har det blitt enda verre -.- døra frøs rett før jeg skulle inn om kvelden og jeg måtte få igjen døra, jeg dytta inn døra i posisjon slik den skal og låste den der. nå virker heller ikke døråpneren fra innersia 0.o, kjenner ikke noe motstand idet jeg skal dra det opp.

Skrevet

det kan ikke ha vært isskader, da det skjedde mens bilen hadde vært på vask i en vaskehall. når jeg skulle hente bilen så var det døråpneren fra utsida som ikke virket, men da virket fortsatt den inni, men som sagt så virker ikke noen da jeg låste bilen her om dagen.. noen fler tips :P?

Skrevet

Ville fått bilen inn i varmen noen timer og sett om du får den opp da.

Høres ut som du må ha ny låsekasse, evt også utvendig dørhåndtak. Har knekt 3 stk på min ila 3 vintre.

Skrevet

Er mulig å få det ut. Gjorde det når døra mi gikk i vranglås en gang. Bare å skru av skruene, dra det utover, så oppover, ta av ledninger/vaier til dørhåndtak og skli det bakover mot baksete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...