stian1990_2 Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Selger E85 konverteringskit fra EcoFlexifuel selges til høyestebydende over 2000. Kjøpt ny for ca et år siden. Men har ikke tilgang til E85 lengere, så den selges derfor. Er til 6 syl motor, tidligere stått i en E39. Sendes fraktfritt over hele landet.
Stonescream Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Hvordan er erfaringen din med tanke på vinterkulde og forbruk osv. Bor i Oslo så det er litt småkjølig her om vinteren. også litt hvordan du starta bruken og om du bytta noe deler/pakninger på motoren osv.
stian1990_2 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Min personlige erfaring er at den er litt treigstarta på vinteren, så jeg heiv på 10L bensin på de værste dagene og da ble det slutt på det. Forbruket gikk litt opp, sier det ligger på rundt 30% mer, men du sparer jo alikevell. Jeg er ikke helt sikker, da jeg egentlig aldri gadd og være så nøye på det. Bare fylte jeg. Bytta ingenting, jeg kjørte 50/50 blanding en god stund etter at jeg hadde bytta for og få bort div rusk og slik i slanger siden etanol kan gjøre at dette slipper. Så bytta jeg bensinfilter når jeg gikk over til 100% etanol. oleo har en tråd om etanol du kan lese som omhandler dette med etanol. viewtopic.php?f=1&t=195302
Bjarte87 Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Korleis funker dette på ein sugemotor da? Ville eg fått litt meir futt i S38b38 motoren tror du? Mvh Bjarte Åberge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå