Gå til innhold

Hvor mange alpina b10 biturbo i norge?

Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

2000hk i en gatebil er kanskje ikke helt normalt, hva som er normalt må være opp til deg, men du har helt sikkert nok med de 150 hestene du har i mercene dine :)

Det har du helt rett i. 150hk er laaaangt mer enn det jeg trenger, som kjører i fartsgrensene. En av drømmebilene mine har ekstreme 30hk, nemlig fiat 126p sport :)

Poenget her er jo at man ødelegger originalbiler med høy samlerverdi, om så ikke prisen er så høy... Er jo samma f*** hva man gjør med 520 som er ombygd til alpina f.eks, for det chassinr er ikke noe å spare på utenom som delebil til andre originale alpinaer.

Veldig enig med deg der :) De 150 hestene i min E34 holder i lange baner til min kjøring, særlig med norske fartsgrenser. Nå senest i helgen så var vi på fjellet med litt bagasje og ski på taket, ikke noe problem med forbikjøringer av busser og biler selv med usle 150 hester i 1500 kilo bil :)

Er selvsagt deilig med det kraftige skyvet i 325en men i det daglige så trenger jeg det strengt tatt ikke, men er kjekt å ha når man et utenfor Norges grenser da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som helt sikkert har like dau respons :P

Den er kjempedau

vet hvordan en orginal b10 biturbo er så en med større turboer blir nok ikke bedre.....

positive med di er att di er sterke da. men fært går det laaaaaangt ifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er vi egentlig Harry bare fordi vi liker biler med mer enn 150 gamp? :)

For så snu litt på flisa, er vi kjedelige bare fordi vi liker å kjøre fartsgrensen og kan klare oss med originale biler uten hundrevis av hester?

Svar: JA

:lol:

B10 biturbo med en optimert motor og 5-600 gamper kunne jeg faen meg tenkt med sjøl. Jørgen støttes! :)

Men er såklart enig i at man ikke skal gjøre noe som gjør at den ikke kan tilbakestilles til original. Som Jørgen sier, det er bare å bygge en annen b35 motor og bruke "utenpådelene" på den. :)

Men det er vel større sannsynlighet for at det blir M5 turbo for min del, når e30'n engang skal selges. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det kjedelig å ha masse hk, og å ikke klare å få noe av det ned i bakken. Hadde fått abstinenser om jeg hadde mye hk, og ikke deltok her:

Cruising og 402m som er kult + pro mod-burniser naturligvis:) Det meste er moro på hver sin måte :D Men skrensing må på veier for å være tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er vi egentlig Harry bare fordi vi liker biler med mer enn 150 gamp? :)

For så snu litt på flisa, er vi kjedelige bare fordi vi liker å kjøre fartsgrensen og kan klare oss med originale biler uten hundrevis av hester?

Ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det kjedelig å ha masse hk, og å ikke klare å få noe av det ned i bakken. Hadde fått abstinenser om jeg hadde mye hk, og ikke deltok her:

Cruising og 402m som er kult, og pro mod-burnouter:)

Du får bygge deg en bil og stille opp da vettu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...