sveigis Skrevet Desember 21, 2013 Skrevet Desember 21, 2013 Gøy å lese og se bilder av sånn arbeid. Denne blir nok veldig fin til slutt. . For en hardcore e34 entusiast varmer det hjertet når folk gjør sånn en jobb.
mege34 Skrevet Desember 21, 2013 Skrevet Desember 21, 2013 Vi Liker masse bilder Bare å få ut av resten av prosessen og sendt from my unicorn using tapatalk
launcher Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Skrevet Desember 23, 2013 Skal se om æ rekk å få henta kameraet i garagen i dag..ligg å litt bilda på facebook "panzer garagen" Sent from my garage using Tapatalk 2
launcher Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Skrevet Desember 27, 2013 har fådd lastet opp masse flere bilder er vel over 50 stk..redigerer rekkefølgen på dem å kommer med kommentarer til alle bildene ettervært.
launcher Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 Fådd på 1k grunning i hjulhuset å fremste del av kanalen på høyresida..alt har vært slip platerent å pent ..fy d e mye rust å ta av hær..men jeg fortsetter med godt mot B-) har å flyttet til en lysere å isolert garasje.. Får selskap av en Blazer K5 til uka som har minst like mye rust..hehe..satser på grunning av dørk innvendig i morgen kveld Go helg folks 0:) Sent from my SK17i using Tapatalk 2
bmw cab Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Ligger bra med innsats i prosjektet her, er mange som mister motet ved så mye rustfjerning. Så keep up the good work, jeg gleder meg til å se ferdig resultatet:)
Freakshow Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 det bare mye jobb med bilen som bmw cab sa Keep up the good work!
launcher Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Skrevet Februar 18, 2014 Ingen tvil om at d har gådd å blir enda mange mange timer før det nermer seg færdi bil igjen,skal i med m50b25 med nye kammer og grenrør nedi og..har ikke tadd noen bilder siden sist,men skal bort og fortsette i morgen..får prøve huske det da..har vært inne på å sveise opp tidligere e34 jeg har hadd,har ikke sedd noe bedre ut de heller at den hær var 96mod hjalp litt på dær..bynner heldigvis se lyset i enden av tunelln så blir full rulle fremover ..gøy å c at folk følger med.. Hjelper på d og faktisk Sent from my SK17i using Tapatalk 2
Marionette Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Blir garantert hærlig bil å kjøre når du vet alt er på stell
Roger Rabbit Skrevet Februar 22, 2014 Skrevet Februar 22, 2014 Moro se på, syntes det er ålreit se noen tar vare på de gode gamle E34 Har et lite hull i gulv under høyre fremsete på min, skal ta det til våren Jeg vet hvor mye jobb det er, har gjort store "operasjoner" på biler tidligere, det tar på. Fortsett, plutselig en dag er den ferdig
launcher Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Skrevet Mai 8, 2014 Ojjj..lenge siden update nå,men ikke tro d står stille hær...tar tiiiiid p å slipe alt platerent før grunning..har masse bilder..muli update til helga når traversen bak er kommet opp og på plass igjen.. Har å dokket opp en komplett utollet 540 i på værkstedet mitt.hehe..søknad om ombygg/chassiebytte jobbes med i disse dager Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå