Gå til innhold

Problematisk å gå opp i AH?

mariusen
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

Tenkte å kjøpe nytt batteri og ifølge sonnak http://webshop-cs.tecdoc.net/sonnak/?us ... r=DK35573# så skal dette passe bilen min men synts 75AH høres veldig lite ut, selv om det står at det passer ekstreme temperaturer og mye småkjøring samt høyt utstyrsnivå.

Tenkte å kjøpe ett 90Ah eller 100AH har dette noe for seg? og gå opp i ah? er det skadelig å ha ett for stort batteri?

Bilen er en E39 523IAT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte å høre på sønnak og gikk for batteriet i linken, ifølge beskrivelsen så passer dette ypperlig for mitt bruk, så da satser vi på at det holder ord.

Skal skifte det i løpet av kvelden tenkte jeg, er det noe spesielt man burde passe på når man skifter batteri ? Har aldri gjort det på en bmw før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordeler med mer AH,spesiellt ved mye småkjøring,biltemas grå 100AH er både billig og bra til din bil hvis du ikke har kjøpt ett annet ennå.Eneste du bør tenke på er å skru på polene så de sitter skikkelig hardt,og fest minuspol helt sist når alt er montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med sønnak som var anbefalt for bilen min, stusset litt over at det kun var 75 ah, men stod at det passet biler med mye el utstyr og småkjøring. Var forsjåvidt det samme som satt i bilen fra før. Skrudde skikkelig til med scralle og bilen startet momentant selv om det er 16 blå ute så det så ut som den trengte det gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...