Gå til innhold

hente bil i tromsø, beste kjørerute?

Tiseth!
 Share

Anbefalte innlegg

Flaskehalsen på denne strekningen er kort og godt Nordland fylke. Smalt, svingete, glatt, dårlig/ikke brøytet og ikke minst laaaangt. Jeg ville unngått den hvis jeg kunne. Skikkelig drittverier stort sett gjennom hele fylket. Er du heldig og kjører på skikkelig vinterføre, så går det kanskje til nød an.

Når det gjelder sjekke yr.no før du drar? De har null peiling så det stemmer omtrent aldri :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaskehalsen på denne strekningen er kort og godt Nordland fylke. Smalt, svingete, glatt, dårlig/ikke brøytet og ikke minst laaaangt. Jeg ville unngått den hvis jeg kunne. Skikkelig drittverier stort sett gjennom hele fylket. Er du heldig og kjører på skikkelig vinterføre, så går det kanskje til nød an.

Når det gjelder sjekke yr.no før du drar? De har null peiling så det stemmer omtrent aldri :mrgreen:

Helt enig !

Ville heller kjørt en time lengre på ordentlig vei enn og pine seg gjennom sving og hump dritten i Nordland. Huff for noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt en e46 320ci, 01mod 2,2 :) kjøpte den fra stadssalg, fikk en ganske grei pris! :D

69ee3a4nbt9n7s2z6mma.jpg

Tror den opprinnelige eieren er fra mo i rana, så skjønner ikke heelt hvorfor den er frakta dit. var snakk om den var derfra når jeg ordna forsikring på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...