ealoken Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 jeg har kjørt i fra tromsø til oslo, brukte 20 timer via sverige. har kjørt bodø - oslo. 18 timer med drittveier... jeg hadde lett kjørt sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hvordan er veien fra Gjøvik via Trysil og over svenskegrensa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Flaskehalsen på denne strekningen er kort og godt Nordland fylke. Smalt, svingete, glatt, dårlig/ikke brøytet og ikke minst laaaangt. Jeg ville unngått den hvis jeg kunne. Skikkelig drittverier stort sett gjennom hele fylket. Er du heldig og kjører på skikkelig vinterføre, så går det kanskje til nød an. Når det gjelder sjekke yr.no før du drar? De har null peiling så det stemmer omtrent aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Jeg kjørte via sverige for 8 år siden...ned fra tromsø til oslo..20timer...gikk ganske fort igjennom sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Flaskehalsen på denne strekningen er kort og godt Nordland fylke. Smalt, svingete, glatt, dårlig/ikke brøytet og ikke minst laaaangt. Jeg ville unngått den hvis jeg kunne. Skikkelig drittverier stort sett gjennom hele fylket. Er du heldig og kjører på skikkelig vinterføre, så går det kanskje til nød an.Når det gjelder sjekke yr.no før du drar? De har null peiling så det stemmer omtrent aldri Helt enig ! Ville heller kjørt en time lengre på ordentlig vei enn og pine seg gjennom sving og hump dritten i Nordland. Huff for noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 hmm, vanskelig det her. noen sier sverige og noen norge. kan dere bli enige?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Kjør Sverige oppover og Norge nedover så har du løst det fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Kjør Sverige oppover og Norge nedover så har du løst det fint hehe, tar fly oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Av nyskjerrighet, hvilken bil er det du har kjøpt? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 har kjøpt en e46 320ci, 01mod 2,2 kjøpte den fra stadssalg, fikk en ganske grei pris! Tror den opprinnelige eieren er fra mo i rana, så skjønner ikke heelt hvorfor den er frakta dit. var snakk om den var derfra når jeg ordna forsikring på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Ble så vi kjørte sverige. Var totalt 150 mil, gikk veldig greit, fine veier og fint føre! Kjørte på 16timer og da hadde vi ca en time totalt med pauser og handling i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Ble så vi kjørte sverige. Var totalt 150 mil, gikk veldig greit, fine veier og fint føre! Kjørte på 16timer og da hadde vi ca en time totalt med pauser og handling i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå