Mariuse34 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Hei, Jeg er for tiden på jakt etter en E89. Antagelig skal den hentes fra Tyskland, enten selv eller via Sandberg nå i løpet av våren. Jeg har bedt om at de ser etter en med 676 eller 677-anlegget. MEn hvordan er det i forhold til å ettermontere en forsterker. Snakket med en stereogubbe som mente at 676 anlegget hadde godt av en Blaupunkt-PNP forsterker for å få enda mer ut av anlegget. Har han noe å komme med? Er det mulig å gjøre og hvordan blir lyden av det? Er det andre modifikasjoner som er naturlig på 676 eller 677-options? Jeg er interessert i alle tanker på dette, uavhengig om man har E89, E9x, F10-11, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Hva vil du oppnå? Hva er målet med en Evt oppgradering? viktige spørsmål å stille seg selv det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg ville vært fornøyd med 677 uten særlige oppgraderinger. Men 676 kan kanskje bli litt tamt. Om det går an å oppgradere det eksisterende anlegget og få litt mer trøkk så er jeg interessert i det. Derfor jeg ber om erfaringer og tilbakemelding fra andre som muligens har gjort dette allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 676 er det anlegget som er enklest å oppgradere. Er du litt mer interessert i god lyd enn den vanlige mannen i gata så blir du ikke det spor imponert over 676. På 677/688 går signal fra HU til forsterker over fiber. Ikke lett å finne andre forsterkere som tar fiber inn, ergo et litt knotete utgangspunkt for oppgradering. Jeg har aldri hørt 677 (Logic 7) eller 688 (Harman Kardon, tok over for Logic 7) anleggene, ut fra hva jeg har lest rundt om har jeg inntrykk av at disse er betraktelig bedre enn 676. Kan jo tenkes at det er godt nok for deg, i så fall vil jo det enkleste være å finne en bil med ett av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 676 er det anlegget som er enklest å oppgradere. Er du litt mer interessert i god lyd enn den vanlige mannen i gata så blir du ikke det spor imponert over 676.På 677/688 går signal fra HU til forsterker over fiber. Ikke lett å finne andre forsterkere som tar fiber inn, ergo et litt knotete utgangspunkt for oppgradering. Jeg har aldri hørt 677 (Logic 7) eller 688 (Harman Kardon, tok over for Logic 7) anleggene, ut fra hva jeg har lest rundt om har jeg inntrykk av at disse er betraktelig bedre enn 676. Kan jo tenkes at det er godt nok for deg, i så fall vil jo det enkleste være å finne en bil med ett av disse Enig i at jeg helst bør ha 677, men når man kjøper brukt så må det stemme med farge, girkasse, og noen andre tilvalg så har 676 som minste krav til stereo. Så kan jeg heller oppgradere det. Logic 7 anleggene er veldig overbevisende forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå