BmwDieselPower Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Det husker jeg ikke i farten, men siden du har ny starter er det sikkert kondens som har frosset i innslaget:) Prøv med varmepistol å funker ikke det må du nok ta den ut:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 er ikke ny starter:P har en ny liggans:) men vill helst slippe:P får ta en titt på det i helga:) meldt mildvær i helga og pluss grader til uka:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 da var den oppe og gikk igjen:) tokk ut innslaget og vaske og kosa meg med wd40. så løsna det til slutt:) bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Vil ha film og lyd av eksos! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmdobbeltv Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Følger med her Åssen går en 725tds iforhold til en 728? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 da var den oppe og gikk igjen:) tokk ut innslaget og vaske og kosa meg med wd40. så løsna det til slutt:) bilder kommer! Det var saker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Vil ha film og lyd av eksos! Sent from my toaster using Tapatalk 2 har en liten film inne i prosjekttråden til 525tdsnmin, edn er dt raka rør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 var ute og kjørte litt i går. da fylte jeg full tank. også plutselig gikk den som en klokke? har sliti med og få den over 2500rpm tidligere. men i dag til morgen hadde 20 liter lekt ut igjen også gikk den dårlig igjen.. hva i hule heite kan detta være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Har du 2 stk. 725tds nå, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Trøbbel med dieseltanken altså? Eller lekker det et annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 har 2 stykker ja:) håper ikke det er dieseltanken! lekker fra venstre side forran dekket? skal få tatt en titt på det i løpet av neste uke:) så får jeg bare la vær og fylle full tank:P blir fort dyrt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 har 2 stykker ja:) håper ikke det er dieseltanken! lekker fra venstre side forran dekket? skal få tatt en titt på det i løpet av neste uke:) så får jeg bare la vær og fylle full tank:P blir fort dyrt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hmmm, ligger nok kanskje an til lekk tank da ja dessverre. Min også lak på dette stedet som du antyder her. Rust rundt venstre opphenget, og generelt rust på falsen rundt om Du kan jo være så "heldig" at det kun er en slange eller rør som lekker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 hmm. men det forklarer jo ikke hvorfor den går så jævlig rart når det ikke er full tank? trekker kansje noe luft eller noe inn slangene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Jeg ville ha sjekka opp denne lekkasjen på tanken først hvertfall. Evt. tetta den og tatt det derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordang Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hadde samme problem på min 525tds, det viste seg å være en liten slange som gikk rundt tanken å opp til ekspansjonstanken. Sjekk den du Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå