bergeee Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 hadde håpe jeg slapp og ned med treversen jeg da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Skjønner den:) Men tror det er eneste måten:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Må vel ikke ned med traversen for å skifte hovedforinger sånn generelt vel Har vært skifta foringer på både E30 og E34 i verkstedet her uten å demontere travers. Mulig broderen har skiftet på sin E38 også. Husker ikke helt, men kan høre med ham hvordan han gjorde det i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 ja. begynner ikke på bilen før om et par uker pga kurs i kristiansand i 2 uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Skal undersøke i løpet av helga. Tror det er snakk om en hjemmelaga ters av noe slag som forenkler denne operasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stabben Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 ringte ein fra gbl bildeler med tank til min 728i (3mnd etter eg spurte etter den) tanken va 2år gammel sa han og så ut som ny. ville ha 5500kr for den. (tlf:32756680) er ikkje 100% sikker på om d går an å bruke bensinertank på diesel, men på bilder så ser alle innganger og utganger like ut. mulig den kan brukes vist man bare skifte ut pumpen inni med deler fra din egen tank? selv så reingjorde eg min egen tank og skamstøpte den med glassfiber heile tanken. holder som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 planen min og var og slipe ned tanken og støpe med glassfiber:) men får ikke gjort noe på en stund så får bare ha tolmodighet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 da var jeg endelig hjemme igjen. og fått den opp og sett litt på den. er desverre ganske råtten tank på den:( har fått pakker i posten og:) alle delene uten om traversforingen bak er i hus. så da var det bare og sette i gang. fikk også sjekket tilkomsten på de traversforingene. ser ut som grei skruing:D tanken blir pusset ned og støpt over med glassfiber. samt tanksealer på innsiden:) så da blir nok den tett de neste 20 åra:) har luka ut et par av de småfeila og:) så opp på verkstedet til neste helg og ta foringene og noen stag samt bremserør da:) tar ut tanken i morgen og så jeg kan gjøre den klar til helga. lettere og komme til foringer og bremserør osv uten taken der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 De har en 740d i god stand på koed til 3.272,50kr inkl. frakt. Just for your info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 hmm. lang tid tar det og få den da tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 de pleier å levere gjerne iløpet av en uke, pluss minus noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 ja. nå har jeg tømt og sett på den gamle tanken. ser ikke så jævlig galt ut. så trur jeg bare får lappa den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 så bra, men pass deg om du skal sveise i gamle tanken. en tidligere kollega av meg mangler et øye, og har fått ødelagt ansiktet rimelig godt pga slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 koed selger jo nye tanker nå til rundt 4000 kr, regner med at de har til diesel også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 link? jeg finner ikke noen nye tanker til e38 på koed:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå