Nordang Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Er det samme plasttank på denne som på 525tds ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 er ståltank på e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 vell. da var en liten skru økt over. gikk relativt kjapt og greit:) siden tanken 730da her inne skulle sende meg for 3 uker siden aldri dukket opp. så måtte jeg låne tanken fra den andre 7ern min. Men jeg har et problem. i går etter at jeg hadde bytta tanken gikk den litt daut. så fylte jeg på full tank. den lakk ikke en dråpe diesel eller noe. etter og ha kjørt med den i 10 min funka bilen helt topp. så parkerte jeg bilen for dagen og når jeg skulle ut og kjøre i dag så gikk den helt fint. men så plutselig begynte den og lugge? legger jeg gassen i bunn skjer det ikke noe. men så plutselig så drar den som den skal. og like brått så slutter den. tenkte at det kanskje kunne være noe vann i dieselfilteret så jeg byttet dette og luft filteret. men bilen lugget fremdeles. men så ser jeg at er slangen til flapsa på radiatoren, eksosventilen og en slange som skal under innsuget ikke står kobla på. så lurer på om det ikke kan være en slage som har hoppet av under kjøring i dag? noen som har en 525tds/725tds som kunne hjulpet meg og sett hvor alt skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 et lite bilde fra en kjøretur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 en gledens dag! fant feilen på den. lmm var gåen! kobla den ut og da dro den som bare det! fikk til og med tatt et par piruetter! lykkelig man:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 I dag har jeg montert huligan navi i den. etter mye om og men fikk jeg den til og passe og fungere. bilen er jo fra bø. og de er ikke sent om og finne fram saksa der oppe. så alt av kabler osv var klip over og skjøta til en iso kontakt. så måtte til huggern og få tak i et orginalstikk og begynne og leite fram kabler:) kommer bilder i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Her er noen bilder fra modifiseringa. syntes den satt som hånd i hanske etter litt modifiseringer. litt stor glipe på sidene. men ikke mere en at jeg kan leve med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Vell. Bilen lever enda:) Nå er den satt bort for vintern:( så laster opp et bilde fra i sommer i dens glansdager! Andy520iA og Aroid reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 navi er ikke dumt nei, var det orginalt med navi i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Denne kom orginalt uten navi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Bilen ser veldig bra ut! Flott oppgradering med navi også. Håper vi ses på treff en gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Gjør nok det:) vi får dra i gan et diesel treff! NBCustom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Lest igjennom tråden og synes denne var skikkelig grom får mer og mer lyst på e38 diesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 veldig kurant bil:) god og kjøre og bruker lite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 hei. Er det orginalt understell på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå