Gå til innhold

Var jeg litt kjapp med å kjøpe vinterdekk??

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor dere som bor i Telemark, Vestfold og Buskerud gidder å kjøpe dekk på dekonline, når dere har http://www.jonsdekkogfelg.no innenfor rimelig kjøre avstand?

Her får du jo super service og en pris som er ganske når dekkonline, men med montering og avbalansering i prisen :)

Dagens lille reklame... vel fortjent :D

Kjøpte nye sommerfelger og dekk hos Jons dekk og felg i sommer, til Touranen. Og han har veldig gode priser ja. Grunnen til at eg handler på dekkonline er at dei blir levert på døra og at eg får gratis omlegging og avbalansering:)

Skrevet
Eg kjøpte piggfritt på dekkonline. Dunlop winter sport 3D eller noko i den duren. Mulig eg hadde flaks med dekka men dei har vært svært gode. Bortimot like gode som hakka rsi som eg hadde før. Merker ingen forskjell på framkommelighet eller bremselengde. Eg sjekka fleire dekktester og dette dekket kom bra ut i alle tester. Ikkje best men dei beste dekka får du ikkje kjøpt på dekkonline.

Hva ga du for disse?

Jeg var å la om nå, han som la om sa jeg kanskje måtte forberede meg på at falken dekkene jeg satt på var nok et stykke fra de jeg hadde på. Hvor jeg prøvde meg på at de må jo uansett være bedre en de slitte dekka jeg kjørte med. Ja men ikke lenge svarte han da. Så ja da vi får se hvor lenge det går før jeg må kjøpe nytt

Trur eg ga 3500,- ca. For 205/55-16

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor dere som bor i Telemark, Vestfold og Buskerud gidder å kjøpe dekk på dekonline, når dere har http://www.jonsdekkogfelg.no innenfor rimelig kjøre avstand?

Her får du jo super service og en pris som er ganske når dekkonline, men med montering og avbalansering i prisen :)

Han har jo link direkte til dekkonline på sin side så da regner jeg med du får samme prisene.

Skrevet

Kjøpte nye sommerfelger og dekk hos Jons dekk og felg i sommer, til Touranen. Og han har veldig gode priser ja. Grunnen til at eg handler på dekkonline er at dei blir levert på døra og at eg får gratis omlegging og avbalansering:)

Det er jo det som ofte er problemet. Om man ikke handler dekk fra den "lokale" omleggingssjappa, så koster det jo en arm og et bein å få lagt om dekk :lol:

De er som regel ikke så veldig happy med at folk kjøper dekk billigere andre steder og kommer å maser om omlegging, derfor er det ofte et vesentlig påslag på omlegging.

Det værste jeg har hørt om er vel 600kr/dekk :shock:

Men om en får gratis omlegging og avbalansering, så er jo saken en annen :)

Skrevet

betalte 990,- for å legge om på felgene, samt å ta av de som stod på bile, felgene var visst litt vanskelige da de måtte ta en side av gangen(snu de under veis) uten at det sa meg så mye.

Men tok en time å synes ikke det er så ille pris.

Skrevet

1 time å legge om dekk ......

Jeg kjører kebabtralla mi inn på Fevik Dekk i Grimstad.

Fra jeg går ut av bilen så tar det ca 10 min før jeg kan sette meg inn igjen. Alle dekk lagt om og avbalansert :)

Skal sies at da er det ca 4 mann som jobber kun med min bil.

Men synes likevel det er imponerende kjapt :)

Skrevet

Jeg har betalt 800,- rundt her jeg bor, hadde meg ei runde og spurte om pris og alle tok 800. Har vurdert å kjøpe maakin selv, sparer fort inn om man sliter dekk fort.. :P

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Skrevet

dekk1 i trondheim la om dekk for meg, for 4 hjul med omlegging og balansering så blei det 500kr, kjempe raske og billig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...