OlavRydland Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Råd til nye felger. Driver å sikler litt etter nye sommerfelger om dagen! Har lurt på to forskjellige typer: Zito WP111: Keskin KT1: Noen som har noen formening om hva jeg bør satse på? Jeg er mest interessert i noe som ikke alle andre har, og tror da Zito kan være det beste, samtidig som Keskin KT1 er meget pene på e36. Dersom jeg faller for Zito skal jeg ha 19" med dekk-strekk og god camber. Justerbart senke-sett naturligvis. Noen som har annbefalinger for bredde, impress etc. der? Dersom jeg faller for Keskin Blir det 18" med litt dekk, ettersom jeg syns dette er pent med disse felgene. Her blir det også en ganske god camber-vinkel tenker jeg! Her også Justerbart senke-sett. Noen som har anbefalinger for bredde impress etc. der? Jeg tenker jeg har et budsjett på 12-17000,- for helt nye felger, dekk og senke-sett. Dekkene trenger ikke å være i det dyreste laget. Er dette innenfor tror dere? Dersom noen skulle ha ett annet forslag for fine felger til e36 som ikke alle andre har, så blir det tatt i mot med glede! Er ikke helt klok på alt dette her enda, så takker for all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Kt1!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Kt1!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Da har jeg fått bestilt litt småtteri til bilen! Nødvendige ting: - Nye kanaler høyre og venstre side. - Ny venstre framskjerm. Morroting: - Takspoiler. - Carbonemblemer til panser og bakluke. - Xenon 55w i fjærnlys. - LED Skiltlys. - Carbonemblem ratt. Full utvendig m-sport blir også å se om ikke så alt for lenge! Legger ved ett bilde av takspoileren. Vi er også godt i gang med sveisinga av rust, så nå er bilen snart klar for sommer og sol Dersom noen skulle være interessert i de orginale Alpina-felgene mine, så er det bare å huge ut. Er til salgs om ikke så alt for lenge Størrelsen er 225/45-R17. Alt for smått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Da har jeg lagt Alpina felgene til salgs her på bimmers. Orginale 17" Alpina 225/45-R17 selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Liten Update Fikk litt deler jeg hadde bestilt i posten i dag. - Nye kanaler begge sider. - Ny framskjerm. - Vinge til bakruta. Ellers er vi godt i gang med fjærninga av rust, tok litt lenger tid enn vi hadde forventet. Valgte å kjøpe nye kanaler for å få alt 100%. Så når bilen ruller ut av garasjen på alle fire så er bilen 99% rustfri! Can't wait. Legger ved litt bilder. Trodde ikke det var jul i April? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Blir nok veldig bra når du er ferdig. Har du gått for noen felger enda? Tror disse hadde blitt kult, minner "litt" om Hartge felgene, ikke er de dyre heller. Hartge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Blir nok veldig bra når du er ferdig. Har du gått for noen felger enda?Tror disse hadde blitt kult, minner "litt" om Hartge felgene, ikke er de dyre heller. [ Bilde ] Hartge [ Bilde ] Takk for det. Nei, her ikke gått for noen felger enda. Men takk for forslaget. Er litt gira på å ha noe som ikke så mange har når det gjelder felger. Derfor jeg lurer på noen concave felger. 10" bak og 8,5" framme om det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Da blir det hel-lakkering av bilen. Can't wait.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Da har man vert på nettet og handlet litt igjen. Denne gangen ble det handlet: - Full M-sport/M-tech pakke med frontfanger, sideskjørt og bakfanger. I ABS plastikk. - Originale Bosch Linselykter. - US-Blink modul. Det har vert øyelokk på bosch lyktene, så er noe Tec7 jeg må få av på en måte, noe av grunnen til att jeg kjøpte de da de naturligvis ble billigere. Lurer også på om jeg skal lakkere de svarte listene rundt bilen i fargen til bilen når jeg skal hel-lakkere den. Jeg tror dette kommer til å gi bilen en mer "clean" stil, også noe som ikke mange andre har prøvd. Eksempelbilde: Er også i snakk med en fyr om noen orginale M3 "sunflower" felger, så om jeg får solgt alpina felgene blir det noe i den duren. Legger ved litt bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Bestilte du m3-pakken fra 'Carpartspro.no' ? Kan du fortelle hvordan passform delene har når du har fådt dem på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ja, det gjorde jeg. Var litt bestillingstid på bakfangeren, men så lenge den passer så gjør ikke det noe. Et alternativ er også parts24.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 er jo samme pakken, bare man får med tåkelys, noe jeg ikke trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Yes, derfor jeg ikke handlet fra parts24. Koster noe mer, også får man med grøftelys man ikke trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 akkurat. Blir nok å handle fanger og baklykter derfra alikevell -Hvordan går det med tralla, og hvordan felger blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå