Gå til innhold

Min e36 Touring. - Delskinn sportsinteriør og armlene kjøpt! s8

Share

Anbefalte innlegg

Da satser vi på att du blir fornøyd. ;)

Tralla har det bra den. :) Det meste av dører, panser og skjermer er demontert.

Er godt i gang med å ta rusta på doningen, så satser nå att resultatet blir bra ettersom att jeg har bestemt meg for å ta hellakkering.

Av felger er jeg veldig usikker... Vil ha noe ingen andre har, men samtidig noen som ser bra ut.

Hadde jeg ikke sittet på telefonen nå så skulle jeg ha lagt ut bilder. ;)

Dersom noen ønsker det, så kan jeg legge til en liten "bilde-updade" med hvordan bilen står nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update 11.05.2013

Da var det på tide med en liten update syns jeg. ;)

Har dessverre ikke fått gjort så veldig mye i det siste utenom handling på internnett.

Legger ved litt bilder, bare å komme med kommentarer. :)

DSC_0388.jpg

Hvordan bilen står pr. dags dato.... Skulle gjerne vert på alle fire men..

DSC_0389.jpg

DSC_0392.jpg

DSC_0390.jpg

Kanalen, og litt rester av den.. :P

DSC_0391.jpg

Interiøret har ikke fått vert helt i fred det heller nei..

DSC_0402.jpg

For å av med den lille rammen rundt dørhåndtaket måtte jeg av med alle dørpaneler, for deretter å fjerne ett klips på baksiden.

DSC_0403.jpg

DSC_0393.jpg

Fått litt diverse dilldall og deler i det siste og, blir vell ikke det siste heller kjenner jeg meg selv rett..

- Orginale Linselykter til E36.

- Carbonemblemer.

- Us-blink modul.

- LED skiltlys.

- H1 Xenon til Nær, fjærn og grøftelys. Skal ettermontere automatisk høydejustering og originale lyktespylere.

DSC_0397.jpg

Slik kommer lys-oppsettet noenlunde til å bli.

Noen flere deler jeg har bestilt:

- Coming and leaving home modul.

- M/// sorte fot-pedaler i aluminium.

- LED interiørlys-kit. (vet ikke om dette kan bli litt for "pakkis" om jeg kan kalle det det, men verdt et forsøk.) :)

- Gul lyktefilm

- LED angeleyes, med skikkelig dioder. Ikke noe CCFL opplegg, det har jeg prøvd før. ;)

- M-Tech eksteriør.

Til m-tech eksteriøret så har det vert utsolgt for bakfangeren i lange tider, så jeg får denne om ca 2 uker har jeg blitt enig med han om. Handler hos http://www.parts24.no. Absolutt til å annbefale.

Da håper jeg det var noe interessant å lese her, setter pris på tilbakemeldinger eventuelt forslag til mods jeg kan gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult om du lakker bilen i en annen farge! Sølv er jo ganske vanelig.

Av de du fåreslår ville jeg sagt estoril eller avus blå, men må nevne en som er en klar favoritt du ikke har tenkt på? Atlantis som også er en pen farge, veldig skjelden å se på bmwer.

p2zcaoxwbjlo1ldunkwx.jpg

l5fetq2wamdsqcizw8yu.jpg

Men den er litt grønnblå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Update

Da syns jeg det var på tide med en liten update, selv om det ikke skjer så alt for mye nå for tiden grunnet andre prioriteringer (desverre) har jeg fått gjort noe småtteri i mellomtiden..

Siden sist har jeg også mottatt litt diverse småting og deler:

- "Coming home modul".

- Svarte aluminiums pedaler.

- LED interiør lys kit.

- Gul folie til lyktene. (vet ikke om jeg kommer til å bruke denne..)

I dag har vi (les: pappa) drevet med rustsveising, mens jeg har kost meg med å montere LED angeleyes i de "nye" lyktene. Ble fornøyd med resultatene av begge deler.

Legger ved litt bilder, siden bilder er noe av det beste bimmersfolket vet. Sett bort ifra BMW da så klart. :)

Mal til ny del av venstre gulv framme, heldiggrisen av en metallplate skal få oppfylt alle metallplaters drøm. Nemlig å BMW. :)

2013-06-06194122.jpg 2013-06-06205616.jpg

Så over til det jeg har kost med med i dag, montert kraftige, fine angel eyes.

Ble meget fornøyd med fargen på de i forhold til CCFL jeg hadde før, disse lyser helt hvit uten et hint av blåskjær! :D

Uten AE:

DSC_0046.jpg

Med AE:

DSC_0045.jpg

Uten AE, med xenon:

DSC_0051.jpg

Med AE og xenon:

DSC_0049.jpg

Hvordan det var med gamle lykter, xenonlook og CCFL:

f7etfyxna7f4phl31ert.jpg

Xenonen ser litt blå ut på bilder, men er helt hvit når du ser på den med egne øyne.

Satser på att det ikke blir så alt for lenge til neste update, nå som det er sommerferie og masse tid til go'bilen. :)

I morgen er det også lønningsdag, så da flyr pengene ut like fort som de kommer inn. Koed next! :headbang:

Tar som vanlig gjerne i mot tilbakemeldinger, både positive og negative. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...