morty92 Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Skal bestille meg angel eyes å ettermontere på lyktene mine. Noen som vet hvor jeg bør bestille fra? å om det er mye jobb? å hvile størrelser jeg må ha? Har en 2000 E46 320i Touring. Orginal xenon i nærlys å halogen i langlysene.
vidar73 Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Jeg har samme lykter som deg å kjøpte ae ringer fra gs...koster ca 1000,-kroner og ble igrunn meget pent:-)
awt Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Koster en brøkdel av det på eBay for de samme ringene. Har vært en god del poster ang. dette i det siste, så om du søker litt vil du nok få svar på det meste.
PenguiN- Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 "Depo UHP LED rings E46" på ebay har jeg (innebygd i mine Depo lykter) og dette er det råeste jeg har sett når det kommer til lys. De er såpass sterke at de lyser opp veien forann bilen (nesten som tåkelysene i fangeren) og er såpass sterk i lyset at du ikke kan sette deg ned på huk forann bilen og se direkte inn i dem. Anbefales på det varmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå