janerik171187 Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Som i pumpa til clutchen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Denne sitter foran bremsekraftforsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Hovedbremsepumpe/sylinder kaller jeg den Har noe div slike. Om du kunne vist meg bilde av den du trenger (får litt forskjellige utganger på de) så kan jeg sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Min har 2 utganger til bremser foran og en på midten. Etter det jeg har skjønt er det ikke mange som har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
23732 Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hvor mye skal du ha for de to bakerste rutene? De mellom C og D stolpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå