CareTaker Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Litt om bilen min: Kjøpte den i Oktober 2012 forholdsvis billig, da den bar preg av meget dårlig vedlikehold. Jeg har allerede gjort veldig mye med bilen og har fortsatt mye planer videre for å få den slik jeg vil ha den. Bilen har gått 200.000 og har automat. Motor og gir virker feilfritt. Av det som er gjort: Byttet bakluke Fjernet et grusomt senkesett og montert tilbake det originale Nye endeledd og bærebruer foran Full service med oljer og filter Depo frontlykter (Noe jeg angrer på) Originale facelift lykter bak (Byttet også til lcm4 som ss-performance kodet for meg) Sorte nyrer Nytt instrumentpanel Ny klimakontroll Leverte interiørlistene til foliering så dem er nå carbon-look (ser faktisk bra ut) 18" M5 felger med 225/40-18 yokohama vinterdekk Til uka skal det siste som må til for eu-godkjenning fikses: Komplett bakstillingssett Bremserør og bremseslanger bak Justering av lys 4-hjuls-kontroll Slik så bilen ut da jeg hentet den: Fikk også med noen kasetter til den fete kasettspilleren: Det ligger masse deler her hjemme å venter på våren: 2 nye forskjermer (lakken har flasset av og begynt å ruste på de gamle, samt bulk på den ene siden etter hjulet visstnok hadde falt av......) M-frontfanger med tåkelys GS-Hypertrack felger i 8,5-19 og 9,5-19 Sort matt folie til foliering av lister Bilen og deler skal til lakkering i februar. Hovedsaklig delene som skal lakkes, men også bakluke, en flekk på bakskjerm og en flekk på passasjerdør. Det som ikke er kjøpt inn enda er: Sommerdekk Et bedre senkesett enn det jeg hadde M-bakfanger Muligens hella-frontlykter Soting av ruter blir også gjort til våren. En hel masse deler ble bestilt forrige uke som jeg venter på nå: Hualingan navi (Valgte denne da den kun kom på 2500,- ferdig levert, så syntes det er verdt et forsøk) Nye ccfl angeleyes til de stygge depo-lyktene 4 nye ryggesensorer Koppholder foran og bak Midtarmlene uten telefon (den som er der er defekt) Led-pærer og resistorer (etter å ha lest gjennom " Den store Led-tråden" så måtte jeg bestille litt) Bmw Diagnostikk 1.4.0 Slik ser bilen ut pr idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Gratulerer med flott bil og kjøp(litt på etterskudd ) Ser ut som du har en fin plan, og den ser allerede betydelig bedre ut enn når du hentet den Tror dette blir virkelig flott touring når du får på sommerhjul og ny fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Takk for det! Gleder meg til våren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Planer om å selge felgene som stod på bilen ved kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Planer om å selge felgene som stod på bilen ved kjøp? De lå til salgs her på forumet før helga og ser ut som blir hentet idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Flott stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Takk! Satt å kjeda meg litt, så dro av alle vinduslistene og dørlistene nå. Dørlister har jeg nye sorte som skal på, vinduslistene blir foliert sort matt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Da var sorte dørlister montert og vinduslistene er foliert og montert. Utrolig hvor mye en så liten ting gjør med en bil. Nye koppholdere både foran og bak ble også montert da disse var knekt alle sammen. Glemte selvfølgelig å ta bilder så slenger opp noen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Sorte dørlister og vinduslister montert. Fikk akkurat beskjed av dhl at hualingan-spilleren min blir levert på døra mi idag, så da blir det nok montering av denne i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvor mye for vinduslister? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Fin bil du har ja Gleder meg til å se den montert med 19" LM og M-fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Spennende å se hvordan denne fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hvor mye for vinduslister? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Jeg har kun foliert listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Fin bil du har ja Gleder meg til å se den montert med 19" LM og M-fanger Takk, det gjør jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Da var navi montert! Har kun prøvd den et par timer, og det er ting som imponerer og ting som ikke er fullt så bra. Overall så er jeg veldig fornøyd så langt, i forhold til hva jeg har betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå