Henrik... Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Eneste jeg vil kreve at du gjør er; http://www.ebay.com/itm/1-NEW-BMW-M5-Ba ... 1c2e2a0b33Jeg bestillte nettop dette: http://www.ebay.com/itm/1-NEW-BMW-M3-Ba ... 1c2e16b1e7 Det finnes med "5" også Glossy er for pyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Matt er helt klart gangster og glossy mer "classy". Denne er jo mer gangster så matt svart med tyske flagg farger stemmer jeg for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Trur ikke det kommer til å skje, jeg liker at varemerket er originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Matt er helt klart gangster og glossy mer "classy".Denne er jo mer gangster så matt svart med tyske flagg farger stemmer jeg for Glossy er ikke feil det heller nei, syns det ser bra ut Gjør seg nok på M3'n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Meget imponert over hvor godt holdt denne bilen er! med tanke på alt som har vært byttet så er jo dette bortimot en nybil Fint stuk med Rondell felgene også Hyggelig at du like bilen Reset, vi ska nok ha det kjekt til våren Vi må vell prøve å få til noe røykutvikling ja ka i gleda me t bilsesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Sykt kult touring Ser ut som om den er velhold hva er gjort for å få 45% brems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Sykt kult touringSer ut som om den er velhold hva er gjort for å få 45% brems? Takk. Diffen er bygd av mobimech i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Veldig fin m5 du har Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Veldig fin m5 du har Kristian Takk for det Jørgen vi må få med oss nokka treff iløpet av sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja må D! Bilen min er alt for lite brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Nydelig Kristian, helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Takk for det Mats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Grom bil Kristian!! Gleder meg til å sitte på fanget ditt og styre @Gatebil Vålerbanen Mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ser d e blå kjølevæske på motorn! Kor godt fungera den? spinn den på grus med den væsken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå